Örebro - MODO Hockey 2011-04-06
« Föregående · 1372231 · Nästa » Till forumet
Sv: Örebro - MODO Hockey 2011-04-06
DariusK: Tyvär så kan allt hända när Modo spelar ..
Det överlägset svåraste laget att spela på när man tippar långenkupongen
Det överlägset svåraste laget att spela på när man tippar långenkupongen
Sv: Örebro - MODO Hockey 2011-04-06
Bittesehr: Ska vi verkligen släppa in Örebro i matchen igen??? Känns ju fullständigt onödigt om så sker...
+ 2
Sv: Örebro - MODO Hockey 2011-04-06
Gusse: Susse vågar skjuta själv för en gångs skull - nice! :)
+ 2
Sv: Örebro - MODO Hockey 2011-04-06
Icing-Ove:
Svartvadet förlitar sig på sina kompisar; Häggström och Hedman. Själv leker han elvisp som vanligt.
Svartvadet förlitar sig på sina kompisar; Häggström och Hedman. Själv leker han elvisp som vanligt.
Sv: Örebro - MODO Hockey 2011-04-06
DariusK:
Det märks ju verkligen att det är typ den viktigaste matchen vi spelat på väldigt, väldigt länge...........not!
Spelar som dom käkat valium.
OROLIG!
Det märks ju verkligen att det är typ den viktigaste matchen vi spelat på väldigt, väldigt länge...........not!
Spelar som dom käkat valium.
OROLIG!
Sv: Örebro - MODO Hockey 2011-04-06
SSK har gått ifrån till 2-1 nu också. Sätter lite mer press på gubbarna. Trodde man skulle kunna slippa va orolig redan den här matchen.
Sv: Örebro - MODO Hockey 2011-04-06
NuMo: Jag ser inte matchen. Men lät som modo tagit över tillställningen och Skröder missat öppet mål. Men lita på webradiosändningarna är väl kanske inte rätt.
Sv: Örebro - MODO Hockey 2011-04-06
Gusse: Det är inte bra.. Tror växjö inte har kraft att vända på steken, om de däremot hade haft ledningen hade de kunnat köra på den energin.
Sv: Örebro - MODO Hockey 2011-04-06
Örebro:
Örebro experience: 2425 GP
Elitserien experience: 793 GP
Allsvenskan experience: 4217 GP
AHL experience: 77 GP
DEL experience: 52 GP
MoDo:
MODO experience: 3784 GP
NHL experience: 3409 GP
WC experience: 276 GP
OG experience: 33 GP
Elitserien experience: 5109 GP
Allsvenskan experience: 798 GP
SM-Liiga experience: 392 GP
KHL experience: 117 GP
RSL experience: 57 GP
Czech experience: 25 GP
AHL experience: 1135 GP
NLA experience: 105 GP
Fan vad mycket erfarenhet det finns i den här matchen :-)
Örebro experience: 2425 GP
Elitserien experience: 793 GP
Allsvenskan experience: 4217 GP
AHL experience: 77 GP
DEL experience: 52 GP
MoDo:
MODO experience: 3784 GP
NHL experience: 3409 GP
WC experience: 276 GP
OG experience: 33 GP
Elitserien experience: 5109 GP
Allsvenskan experience: 798 GP
SM-Liiga experience: 392 GP
KHL experience: 117 GP
RSL experience: 57 GP
Czech experience: 25 GP
AHL experience: 1135 GP
NLA experience: 105 GP
Fan vad mycket erfarenhet det finns i den här matchen :-)
Sv: Örebro - MODO Hockey 2011-04-06
Johnny Rocker: Du glömmer RBK.
Krizan står i Lakers idag.
Krizan står i Lakers idag.
Redigerad kommentar
+ 1
Sv: Örebro - MODO Hockey 2011-04-06
spud: Om ni torskar och ssk vinner så behöver ni ju "bara" ta dom hemma för att klara er kvar beroende på hur många puckar ni torskar med...
Sv: Örebro - MODO Hockey 2011-04-06
spud: Jag är mest nervös för att SSK ska bränna i kväll och blåsa oss på fredagsrysaren.
+ 1
Sv: Örebro - MODO Hockey 2011-04-06
Dexter :Vafan, det är klart man är nervis. Att torska idag är ju hejdå.
Bara titta på Leksand för att förstå vad som står på spel.
Bara titta på Leksand för att förstå vad som står på spel.
Sv: Örebro - MODO Hockey 2011-04-06
Andersson: Jag tror ni Timråsupportrar är mer nervös än oss av någon anledning. Syskonkärlek?
Sv: Örebro - MODO Hockey 2011-04-06
Gusse: Only 4 you
4th Line
22. NAGY, Ladislav 93. RITCHIE, Byron 23. BARTECKO, Lubos
5. JONSSON, Hans 28. BLOMQVIST, Jacob
3rd Line
25. HEDMAN, Anton 39. SVARTVADET, Per 6. HÄGGSTRÖM, Magnus
12. JOSEFSSON, Daniel 2. WESTIN, Jens
2nd Line
17. MADSEN, Morten 87. ROSÉN, Robert 26. FORSBERG, Kristian
8. ERIKSSON, Anders 55. TOLLEFSEN, Ole kristian
1st Line
10. SKRÖDER, Per-åge 24. SUNDSTRÖM, Niklas 44. DANIELSSON, Nicklas
18. HÅLLBERG, Per 3. TIMANDER, Mattias
Goalkeepers
32. TARKKI, Tuomas
30. DAHLBERG, Nicklas
+ 1
Sv: Örebro - MODO Hockey 2011-04-06
| 22. NAGY, Ladislav | 93. RITCHIE, Byron | 23. BARTECKO, Lubos | |||||||||
| 4th Line | 5. JONSSON, Hans | 28. BLOMQVIST, Jacob | |||||||||
| | |||||||||||
| 25. HEDMAN, Anton | 39. SVARTVADET, Per | 6. HÄGGSTRÖM, Magnus | |||||||||
| 3rd Line | 12. JOSEFSSON, Daniel | 2. WESTIN, Jens | |||||||||
| | |||||||||||
| 17. MADSEN, Morten | 87. ROSÉN, Robert | 26. FORSBERG, Kristian | |||||||||
| 2nd Line | 8. ERIKSSON, Anders | 55. TOLLEFSEN, Ole kristian | |||||||||
| | |||||||||||
| 10. SKRÖDER, Per-åge | 24. SUNDSTRÖM, Niklas | 44. DANIELSSON, Nicklas | |||||||||
| 1st Line | 18. HÅLLBERG, Per | 3. TIMANDER, Mattias | |||||||||
| | |||||||||||
| Goalkeepers | 32. TARKKI, Tuomas | ||||||||||
| 30. DAHLBERG, Nicklas | |||||||||||
Sv: Örebro - MODO Hockey 2011-04-06
Salle: Någon som vet om matchen sänds? verkar som viasat sänder Växjö
+ 1
« Föregående · 1372231 · Nästa »