RE-building the future 2014/2015

Jahaja, då ere Silly Season för oss då, suck.

Vad tror ni om denne Zaar?

http://www.eliteprospects.com/player.php?player=39009

Tror ni Columbus plockar över honom redan i höst? Eller kan han bli utlånad till oss?

Han vet ju var pucken ska sitta iaf.