Retrotröjan...
Nu blir Frisco sur. Den så vackra retrotröjan kommer att användas av MODO under samtliga försäsongsmatcher. Detta skriver tydligen Tidningen Ångermanland i sin pappersbilaga idag.

Moahahahahahaha!!!!