Semifinal Modo-Mora 2023
« Föregående · 2518637 · Nästa » Till forumet
Sv: Semifinal Modo-Mora 2023
Modo-Målet: Reglerna säger att målvakten alltid är fredad från fysisk kontakt, så det där är solklar utvisning.
Sv: Semifinal Modo-Mora 2023
Varför i helvete spelar man Noren i BP? Återigen så fick han inte ut pucken.
Sv: Semifinal Modo-Mora 2023
NuMo: Tyvärr Norén som slarvar med utlägget och sen markeringen.
Jaha en utvisning på Vela som nog får räknas som direkt felaktig.
Jaha en utvisning på Vela som nog får räknas som direkt felaktig.
+ 1
Sv: Semifinal Modo-Mora 2023
Apelsin: Domarna har bestämt sig. Modo ska inte få gå upp till 3-0 i matcher
+ 2
Sv: Semifinal Modo-Mora 2023
{10015}: Målvakten var ju utanför målgården. ska inte vara utvisning.
+ 1
Sv: Semifinal Modo-Mora 2023
{10015}: Kom igen, låt oss registrera oss och gå med i hockeysportsforumet! Du kan öppna länken här
gratischatt.page.link/kontaktamig
att registrera dig och börja chatta med andra hockeyfans. Missa inte möjligheten att dela information och erfarenheter om hockey tillsammans!
gratischatt.page.link/kontaktamig
att registrera dig och börja chatta med andra hockeyfans. Missa inte möjligheten att dela information och erfarenheter om hockey tillsammans!
Sv: Semifinal Modo-Mora 2023
{10015}: Svagt att inte få ut den trots flera chanser.
Hur kan han åka på interference när ALL kontakt är utanför målgården? Oerhört märkligt
Hur kan han åka på interference när ALL kontakt är utanför målgården? Oerhört märkligt
+ 1
Sv: Semifinal Modo-Mora 2023
NuMo: Där fick han kobjällra gubben. Någon annan som kör via chromecast och har grumlig bild?
Sv: Semifinal Modo-Mora 2023
Robin Ztorken L: alltså fattar inte vilka matcher du tittar på? Nedtryckta i egen zon?
+ 3
Sv: Semifinal Modo-Mora 2023
{10015}: Modo måste ta tag i spelet nu, inte nertryckt i egen zon.
Högt tempo o mycket puckinnehav
Högt tempo o mycket puckinnehav
Sv: Semifinal Modo-Mora 2023
Gurkan: Visst har Kingman fått in en löstand nu. Ingen glugg mellan framtänderna i intervjun.
+ 1
Sv: Semifinal Modo-Mora 2023
Rytter: Det ska inte vara så lätt. Gillar dock att MoDo ger förtroende till yngre spelare så att de får känna på matchstressen när två defensiva toppbackar sitter hemma. Brickan håller toppklass när han är kry, så jag hoppas han läker ihop snart.
Sv: Semifinal Modo-Mora 2023
Bad_Brett:
Som vanligt har många andra glasögon på när det gäller juniorer.
Det enda Norén är bättre på än Brickley är förmågan att transportera upp pucken och hjälpa till att få ut den utan att spela pucken. En bra egenskap.
Men när det kommer till det fysiska, få stopp I spelet, separera motståndare från puck är han flera steg efter Brickley.
Mora fick några långa anfall då han jagade rygg utan att få stopp i spelet, han räddade upp det genom att vara följsam och hänga på, men när de försöker liknande mot brickley fastnar de ofta i sargen och han utnyttjar sin räckvidd och fysik.
Vet vem jag vill ha i tuffa matcher.
Norén kommer bli riktigt bra och få en fin karriär men är steg efter Brickley i dagsläget
Som vanligt har många andra glasögon på när det gäller juniorer.
Det enda Norén är bättre på än Brickley är förmågan att transportera upp pucken och hjälpa till att få ut den utan att spela pucken. En bra egenskap.
Men när det kommer till det fysiska, få stopp I spelet, separera motståndare från puck är han flera steg efter Brickley.
Mora fick några långa anfall då han jagade rygg utan att få stopp i spelet, han räddade upp det genom att vara följsam och hänga på, men när de försöker liknande mot brickley fastnar de ofta i sargen och han utnyttjar sin räckvidd och fysik.
Vet vem jag vill ha i tuffa matcher.
Norén kommer bli riktigt bra och få en fin karriär men är steg efter Brickley i dagsläget
+ 8
Sv: Semifinal Modo-Mora 2023
Bad_Brett: Jag skulle säga lite både och, Brickley har givetvis mer erfarenhet och storlek för att kunna hålla rent, men han är ganska orörlig och tyvärr väldigt dålig med puck och klubba om jag uttrycker mig så.
Norén är extremt rörlig och har ett finfint passningsspel, men han är oerfaren och väger lite lätt.
Det jag menade var att jag tycker Norén fyllde Brickleys lucka riktigt bra igår och hans rörlighet fungerar bra mot ett ”spelande” Mora.
Norén är extremt rörlig och har ett finfint passningsspel, men han är oerfaren och väger lite lätt.
Det jag menade var att jag tycker Norén fyllde Brickleys lucka riktigt bra igår och hans rörlighet fungerar bra mot ett ”spelande” Mora.
+ 1
Sv: Semifinal Modo-Mora 2023
Gavelo: tycker det är totalt lövenförbud efter pucksläpp tills slutsignalen ljuder
+ 2
« Föregående · 2518637 · Nästa »