Semifinal Modo-Mora 2023
« Föregående · 2518897 · Nästa » Till forumet
Sv: Semifinal Modo-Mora 2023
Gavelo: känns ju verkligen som han blivit väldigt försikig efter skadan tyvärr
+ 1
Sv: Semifinal Modo-Mora 2023
NuMo: Tvärtom kan man säga om Woods, han är verkligen helt osynlig igen.
+ 1
Sv: Semifinal Modo-Mora 2023
modomille: SÅDÄR JAAA!!!!
Så passande att man precis låg i soffan och gnagade på en proteinbar med lakrits- och HALLON smak!!
Så passande att man precis låg i soffan och gnagade på en proteinbar med lakrits- och HALLON smak!!
+ 3
Sv: Semifinal Modo-Mora 2023
19MoDo21: Lite när han vill. Lite ojämn, men när han är bra är han för bra för ligan.
+ 2
Sv: Semifinal Modo-Mora 2023
jonsson: Någon här på forumet som är på plats i arenan och kan trycka ner kobjällran i halsen på dåren?
+ 1
Sv: Semifinal Modo-Mora 2023
Steken84: Halloran är bästa Modoit överlägset, i alla fall offensivt. Han försöker hela tiden.
+ 6
Sv: Semifinal Modo-Mora 2023
mariaskalmar:
Så där ja... Nu ska bara Berra sätta en också?
Och fylla på statestiken 😁
Snart tystnar bjällran?
Så där ja... Nu ska bara Berra sätta en också?
Och fylla på statestiken 😁
Snart tystnar bjällran?
+ 1
Sv: Semifinal Modo-Mora 2023
Greenwolper: Hade det varit en modo spelare som hade gjort en bentackling så hade modo spelaren åkt
Sv: Semifinal Modo-Mora 2023
{5647}: Som sagt, domarna har bestämt sig sedan innan att Modo inte ska ha något PP. Hela Mora har en egen regelbok.
Sv: Semifinal Modo-Mora 2023
Confusius: en viss fara med att leda med 2-0 i matcher, lätt man blir lite bekväm o det straffar sig direkt mot ett laddat motståndarlag, synd om det är så sen är Mora bra
Sv: Semifinal Modo-Mora 2023
Bad_Brett:
Vad skönt det är och se att vi har en sportchef som är lite självkritisk och Inte står i TV: n och vara enögd och håller sina spelare om ryggen.
Vi gör aldrig några fel.....?
Vad skönt det är och se att vi har en sportchef som är lite självkritisk och Inte står i TV: n och vara enögd och håller sina spelare om ryggen.
Vi gör aldrig några fel.....?
Sv: Semifinal Modo-Mora 2023
M Horava: Hinken intervjuas idag, Per Kentää igår!
Hinken tycker inte Modo tävlar men vill samtidigt inte ta något från Mora som han tycker är det bättre laget!
Kentää tyckte att alla andra lag har gaddat ihop sig och pissar på dom, Björklöven skulle börja anmäla andras spelare för det tyckte Per kändes rättvist.
Vilken av dem är 14 år?
1. Hinken
2.Kentää
3.jag förstår inte frågan
Hinken tycker inte Modo tävlar men vill samtidigt inte ta något från Mora som han tycker är det bättre laget!
Kentää tyckte att alla andra lag har gaddat ihop sig och pissar på dom, Björklöven skulle börja anmäla andras spelare för det tyckte Per kändes rättvist.
Vilken av dem är 14 år?
1. Hinken
2.Kentää
3.jag förstår inte frågan
+ 6
Sv: Semifinal Modo-Mora 2023
Modo är pinsamt dåliga på att tävla. I vissa matcher så kan man steppa upp men att man åker på en skridsko i en semifinal serie är bedrövligt.
+ 2
Sv: Semifinal Modo-Mora 2023
NuMo: Hur många gånger den här säsongen har vi inte hört det där att vi inte tävlar?
Dom har ju helt rätt i sina analyser varje gång Gradin och Karlin, men å andra sidan är det ju dom som sätter truppen!
Och det är ju nästan uteslutande samma spelare som inte tävlar varje gång när kritiken kommer.
Dom spelarna måste bort, oavsett vilken status dom har i laget!
Dom har ju helt rätt i sina analyser varje gång Gradin och Karlin, men å andra sidan är det ju dom som sätter truppen!
Och det är ju nästan uteslutande samma spelare som inte tävlar varje gång när kritiken kommer.
Dom spelarna måste bort, oavsett vilken status dom har i laget!
+ 1
Sv: Semifinal Modo-Mora 2023
NuMo: Skönt att Hinken ser hur det ser ut, Karlin o gänget verkar handlingsförlamad.
Förstafemma måste kliva fram nu och åtminstone visa att dom är på isen.
Odugliga med fler så här långt 🥵
Förstafemma måste kliva fram nu och åtminstone visa att dom är på isen.
Odugliga med fler så här långt 🥵
Sv: Semifinal Modo-Mora 2023
NuMo: Att vi har samma problem gång på gång är under all kritik. Vi spelar bra ena matchen för att sedan Inte våga gå in i närkamper och vara allmänt sköna i matchen efter.
Börjar bli oerhört frustrerande att varken ledarstaben eller spelargruppen kan ta tag i detta.
Börjar bli oerhört frustrerande att varken ledarstaben eller spelargruppen kan ta tag i detta.
+ 1
Sv: Semifinal Modo-Mora 2023
{5647}:
Var det inte en misstänkt slewfoot mot Woods där mot sargen? Sättet han blev bortplockad på borde gett 2 minuter.
Tyvärr tror jag inte vi vänder detta, ser inte de tendenserna. Ett PP tror jag inte heller kommer hjälpa oss med tanke på att vi inte ser ut att vara där idag. Kommer bara vara hafsigt och slarvigt och 2 min som passerar.
Var det inte en misstänkt slewfoot mot Woods där mot sargen? Sättet han blev bortplockad på borde gett 2 minuter.
Tyvärr tror jag inte vi vänder detta, ser inte de tendenserna. Ett PP tror jag inte heller kommer hjälpa oss med tanke på att vi inte ser ut att vara där idag. Kommer bara vara hafsigt och slarvigt och 2 min som passerar.
Sv: Semifinal Modo-Mora 2023
Confusius: känns ju lite som att hela MoDo-laget åker omkring och funderar på vem det är som ska steppa upp och avgöra med två mål sista fem i tredjeperren. Istället för att se läget och gå stenhårt för 3-0 i matcher redan nu.
Sv: Semifinal Modo-Mora 2023
{5647}: noll utvisningar på hemmalaget obegriplig
14 pers i hemmaklacken obegripligt
Koskälla i publiken obegripligt
14 pers i hemmaklacken obegripligt
Koskälla i publiken obegripligt
+ 11
Sv: Semifinal Modo-Mora 2023
Lolol: Något sen tackling, farligt avstånd från sarg. I det här fallet var den nog precis på rätt sida gränsen för att vara ok men den är väldigt nära 5 minuter.
MoDo har väldigt dålig tajming generellt i det fysiska spelet den här matchen, man tacklar för sent samtidigt som man gärna undviker att ta emot tacklingar. Behövs bättring för att det ska fungera mot DIF/Löven.
MoDo har väldigt dålig tajming generellt i det fysiska spelet den här matchen, man tacklar för sent samtidigt som man gärna undviker att ta emot tacklingar. Behövs bättring för att det ska fungera mot DIF/Löven.
+ 1
« Föregående · 2518897 · Nästa »
Kom igen nu Modo, 1 till, champagnen väntar i kylen ;)