Semifinal Modo-Mora 2023
« Föregående · 2519024 · Nästa » Till forumet
Sv: Semifinal Modo-Mora 2023
Rytter: Näsén sätter in en tackling och Halloran skickar in pucken. Jag älskar det här laget!
+ 8
Sv: Semifinal Modo-Mora 2023
{9682}: jaaaaa! Halloran mvp!!! Trots att vi låser fast oss i egen zon så enormt! Fyfaaaaanvad skönt!!!
+ 2
Sv: Semifinal Modo-Mora 2023
Halloran är otrolig ikväll. Inte helt rättvist, inte helt ologiskt.
+ 2
Sv: Semifinal Modo-Mora 2023
Är MoDo bättre udda perioder?
Får hoppas Halloran kan ordna upp det här.
Edit: Han fixade det.
Får hoppas Halloran kan ordna upp det här.
Edit: Han fixade det.
+ 8
Sv: Semifinal Modo-Mora 2023
Bad_Brett: Ja, tyvärr, det såg ju ganska bra ut på slutet. Nu är fel lag taggat.
Sv: Semifinal Modo-Mora 2023
Bad_Brett: långa puckar mot Guden är Moras melodi ikväll, skapar målchanser
Sv: Semifinal Modo-Mora 2023
{5647}: Ja Hedberg verkar vara den där gamla klassiska svenska ledartypen!
Tyvärr verkar väl utvecklingen gå mer och mer mot Stråhle- och Blomqvist typer.
Tyvärr verkar väl utvecklingen gå mer och mer mot Stråhle- och Blomqvist typer.
+ 5
Sv: Semifinal Modo-Mora 2023
Bössa 68: Vi är väl inte kända för att vinna i SD - när hände det senast?
+ 2
Sv: Semifinal Modo-Mora 2023
{5647}: Ja, precis. Sedan har jag aldrig gillat Garpen, men man märker ändå att det är en bra människa.
+ 1
Sv: Semifinal Modo-Mora 2023
JoakimE: Vi har gjort detta bra, verkligen.
Vi har spelat på tre femmor hela matchen och skakar om Mora. Kan gå vägen detta
Vi har spelat på tre femmor hela matchen och skakar om Mora. Kan gå vägen detta
Sv: Semifinal Modo-Mora 2023
{9682}: Jag anser ändå att ledare som Hedberg är så fantastiska att lyssna på.
Tänk om det bara var psykopater som Kenttä och Stråhle.
Tänk om det bara var psykopater som Kenttä och Stråhle.
+ 7
Sv: Semifinal Modo-Mora 2023
{9682}: Den hade varit härlig, fyfan va press det blir på mora på fredag då. Kanske förlora med vilje och ta den på söndag hemma inför fullsatt arena
+ 2
Sv: Semifinal Modo-Mora 2023
Ben Perrault: Frågar du Ztorken var vi nog otroligt nedtryckta i egen zon som vanligt!
9 perioder nu, 27 om du räknar AIX! ;)
9 perioder nu, 27 om du räknar AIX! ;)
+ 2
Sv: Semifinal Modo-Mora 2023
JoJo2613: tittar du på matchen eller? Modoförnedringstv på bästa sändningstid 🤑
Sv: Semifinal Modo-Mora 2023
Bad_Brett:
Oavsett resultat är det viktigt att spelarna ser att när de följer vårt system och jobbar hårt så kommer vi skapa chanser och är ett bättre hockeylag än Mora.
Man skulle kunna använda period 1 och 2 för att visa hur vi inte ska göra och period 3 för att plocka fram klipp på hur vi ska agera och stå upp och ta bort tid för Mora.
Även om Mora vinner i sudden var sista perioden viktig, spelarna ser hur de slarvade bort detta efter 1-0 jämfört med vad som tog dem tillbaka i tredje.
Oavsett resultat är det viktigt att spelarna ser att när de följer vårt system och jobbar hårt så kommer vi skapa chanser och är ett bättre hockeylag än Mora.
Man skulle kunna använda period 1 och 2 för att visa hur vi inte ska göra och period 3 för att plocka fram klipp på hur vi ska agera och stå upp och ta bort tid för Mora.
Även om Mora vinner i sudden var sista perioden viktig, spelarna ser hur de slarvade bort detta efter 1-0 jämfört med vad som tog dem tillbaka i tredje.
+ 3
Sv: Semifinal Modo-Mora 2023
Bad_Brett: såg bara 3:e där vi dominerar, Mora ser väldgt trötta ut
+ 12
Sv: Semifinal Modo-Mora 2023
{9682}: Fortsätt då att stirra in i den vita väggen och knapra Paprikachips.
+ 1
Sv: Semifinal Modo-Mora 2023
Hampie: Dansken försöker dock göra bra saker defensivt och det ska han ha cred för
+ 1
Sv: Semifinal Modo-Mora 2023
Hampie: han har väl tekat bra? Woods.....nä. sätt en junis där några byten
Sv: Semifinal Modo-Mora 2023
Smurfen: Det känns ärligt talat kört. Och jag var som sagt övertygad om att vi skulle vinna inför tredje. Men vi fixar inte OT...
Sv: Semifinal Modo-Mora 2023
The great one:
Fruktansvärt bra spelare på denna nivå. Kan på egen hand driva en hel kedja, inte många som har den förmågan.
Åker som han vill igenom Mora när han får upp farten. Skottet visste vi var av högsta klass.
Men det som jag inte visste är att han är en riktigt bra passningsspelare som hittar öppnande pass i offensiven, kan både avsluta, sätta upp lägen och diktera tempot. Sedan är han inte stor men rätt intensiv och jobbig i närkamperna och blir inte alls bortplockad så lätt.
Grymt att vi fick in honom, en riktig spets för oss.
Fruktansvärt bra spelare på denna nivå. Kan på egen hand driva en hel kedja, inte många som har den förmågan.
Åker som han vill igenom Mora när han får upp farten. Skottet visste vi var av högsta klass.
Men det som jag inte visste är att han är en riktigt bra passningsspelare som hittar öppnande pass i offensiven, kan både avsluta, sätta upp lägen och diktera tempot. Sedan är han inte stor men rätt intensiv och jobbig i närkamperna och blir inte alls bortplockad så lätt.
Grymt att vi fick in honom, en riktig spets för oss.
+ 6
Sv: Semifinal Modo-Mora 2023
Robin Ztorken L: Dickinson gör dock mycket bra saker. Men dansken o woods är iskalla idag
+ 1
« Föregående · 2519024 · Nästa »