Silly season - 2020
« Föregående · 2147267 · Nästa » Till forumet
Sv: Silly season - 2020
Robin Ztorken L: Fast chansen att få 7 rätt på Lotto är en på 6,7 miljoner, så jävla svårt är det inte att gå till slutspel. Och väl där börjar vi på noll igen
Sv: Silly season - 2020
{5647}: Jämför man spelare för spelare med exempelvis Mora, Tingsryd och Västervik så har dom betydligt bättre spelare/lag än ni.
Så det är inte konstigt att ni ligger där ni ligger.
Så det är inte konstigt att ni ligger där ni ligger.
+ 1
Sv: Silly season - 2020
{6870}: Zykov är väl en hyfsat desperat chansvärvning, eller? Har snubben tränat och varit på is överhuvudtaget i år?
Sv: Silly season - 2020
Från Hörnefors: Läste nånstans att det är 1 på 35 000 0000 0000 att vinna högsta vinsten på lotto och att chansen Modo ska bli bättre är ungefär lika stor🙄
+ 3
Sv: Silly season - 2020
Nisse på Mon or: Har du sett oss spela så hade du förstått att Styf och Omark som i praktiken styrt spelet hela säsongen har förstört kopiöst mycket. Vi har många hyggliga spelare, men presterar kopiöst uselt sett till material.
varenda spelare är flera klasser sämre än ifjol. ohlsson, svenningsson, karlkvist osv. alla är flera klasser sämre, för att vi har hjärntvättat dem.
varenda spelare är flera klasser sämre än ifjol. ohlsson, svenningsson, karlkvist osv. alla är flera klasser sämre, för att vi har hjärntvättat dem.
+ 2
Sv: Silly season - 2020
Robin Ztorken L: tredje tränaren...kasst spel...men truppen är egentligen jättebra. Det är spelsystemet det är fel på. Vi värvar ett gäng till så tar vi top 6, speciellt från ettan. Allvarligt?
+ 3
Sv: Silly season - 2020
Balou: Helt rätt att tänka positivt. Gäller bara att förtränga att snittet på de första 40 matcherna är 1,15p/match. Och att det blivit 10 3poängare totalt så här långt. Så nej, det är inte omöjligt, men då krävs en remarkabel uppryckning och framförallt skärpning avseende spelet i alla zoner.
Kämpa på!
Kämpa på!
+ 1
Sv: Silly season - 2020
Bad_Brett: Där har du/ni problemet.
Det ser INTE oförskämt bra ut på pappret.
Ni överskattar era spelare.
Vill inte vara dryg men ett bottenlag är vad jag ser när jag läser namnen i dina kedjor.
Sorgligt men sant...
Det ser INTE oförskämt bra ut på pappret.
Ni överskattar era spelare.
Vill inte vara dryg men ett bottenlag är vad jag ser när jag läser namnen i dina kedjor.
Sorgligt men sant...
+ 3
Sv: Silly season - 2020
Från Hörnefors: Det är väl större chans att helvetet fryser till is än att modo tar några fler trepoängare överhuvudtaget.
Sv: Silly season - 2020
Balou: Jo, det är helt omöjligt, vi ska inte blicka där åt, vi ska undvika kval neråt.
Det är prio ett!!
Det är prio ett!!
+ 1
Sv: Silly season - 2020
Balou: Ja jag spelar ju lotto för att jag tror att det finns en chans att vinna, och chansen att MoDo tar sju trepoängare är väll lika stor, så då måste jag ju tro att det är möjligt.
+ 3
Sv: Silly season - 2020
{6870}: Kan vi starta en namnunderskrift för få in Rockwood bredvid Karlkvist?
Hur svårt kan det vara?
Harju - Rockwood - Karlkvist
Zykov - Niederbach - Svenningsson
Persson - Jellvert - Åhström
Sylwander - Aagard - Haag
Ser ju oförskämt bra ut på pappret.
Hur svårt kan det vara?
Harju - Rockwood - Karlkvist
Zykov - Niederbach - Svenningsson
Persson - Jellvert - Åhström
Sylwander - Aagard - Haag
Ser ju oförskämt bra ut på pappret.
+ 5
Sv: Silly season - 2020
mikenomad: Vi är inte ett lag, vi är en massa individer som irrar omkring o drar åt olika håll.
sen händer nåt märkligt, vi bygger en stor stack som bär ända upp till himmelen, men då får vi vänta på vårvärmen först
sen händer nåt märkligt, vi bygger en stor stack som bär ända upp till himmelen, men då får vi vänta på vårvärmen först
+ 2
Sv: Silly season - 2020
Vi ger inte upp! 10e platsen ska vi ha.
Låt säga att 68 p skulle räcka för en 10e plats så krävs det att modo har ett snitt på återstående matcher på 1.833.
Vilket motsvarar cirka sjua 3 poängare, plus en 2 poängare. Det är inte omöjligt
Låt säga att 68 p skulle räcka för en 10e plats så krävs det att modo har ett snitt på återstående matcher på 1.833.
Vilket motsvarar cirka sjua 3 poängare, plus en 2 poängare. Det är inte omöjligt
+ 2
Sv: Silly season - 2020
puffe: Själv har jag svårt att se att ryssen överhuvudtaget kommer att göra något större avtryck. Jag tror att Markus Persson blir en viktigare värvning i detta skede.
Sv: Silly season - 2020
mikenomad: Man läser på Vår sida vad ni myser och jublar , lite skämmigt tycker jag .
Låg kurs på medarbetarna .
Låg kurs på medarbetarna .
+ 6
Sv: Silly season - 2020
puffe: Hade du frågat mig för några veckor sedan hade jag hållt med men inte nu. Ni är faktiskt ett dåligt hockeylag i år
+ 5
Sv: Silly season - 2020
mikenomad: sjysst av er. Gå på de svaga för att hävda sig själv. Men ta gratisplatsen ni till nästa steg om vi nu kommer så långt.
+ 1
Sv: Silly season - 2020
mikenomad: Ja alltså.... slutspel, vi kommer nog få det svårt att nå dig, OM vi tar oss dig så är vi utan tvekan det sämsta laget i slutspelet så varsågod, vi kommer iaf inte ge upp utan fight 🤛🏼
+ 1
Sv: Silly season - 2020
Heyerdal: Zykov har inte spelat en match på hela säsongen. Tänker man att en rätt stor stjärna i AHL kan kliva in och dominera i ett bottengäng i svenska andraligan trots det?
Sv: Silly season - 2020
Silly: Niklas Nordenberg i ÖHK är en duktig back, poängstark dessutom 36 p på 26 matcher, 26 år varför inte ta in honom, Ö-vik lånar många av Modo
+ 1
Sv: Silly season - 2020
Tarasov: Det var inget som Vegas gick ut med, bara "prestationshöjande medel" (hösten - 19)
Han måste lära sig att ta en lagom dos om han kommer hit 😁😉
Han måste lära sig att ta en lagom dos om han kommer hit 😁😉
Sv: Silly season - 2020
hanzon: Alltid lättare att belysa någon annans problem, hoppas han blir en bra värvning för er, har han ordning på det privata bör han ju vara en stjärna i HA.
+ 1
Sv: Silly season - 2020
Robin Ztorken L:
Ja finns det någon annan utväg, tränarbyte borde isf skett IGÅR!!!!!
Ja finns det någon annan utväg, tränarbyte borde isf skett IGÅR!!!!!
+ 2
Sv: Silly season - 2020
Silly: Tror faktiskt inte att det kommer en ny back heller... Det kommer väntas in de som är skadade.
Sty är på tårna och säger, Jag kan logga mer istid, Det känns bra i kroppen!🙄!
Sty är på tårna och säger, Jag kan logga mer istid, Det känns bra i kroppen!🙄!
Sv: Silly season - 2020
Silly: Vi har ju en dopad ryss på gaffeln också glöm inte det.
Han ska ju vara klar redan, som någon skrev här tidigare.
Nu vänta vi bara på att MoDo ska förstöra ännu en kväll härdade Modoiter.
Undrar jag vad som händer med hela skiten om man skulle torska denna så viktiga match.
Tränarbyte igen :-)
Han ska ju vara klar redan, som någon skrev här tidigare.
Nu vänta vi bara på att MoDo ska förstöra ännu en kväll härdade Modoiter.
Undrar jag vad som händer med hela skiten om man skulle torska denna så viktiga match.
Tränarbyte igen :-)
Sv: Silly season - 2020
Rytter: Då har nog Glader värvar klsrt för den här säsongen på forwardsidan , Det vart en som Almtuna inte ville ha kvar, Samt en åldrad poängkung från Div 1. Vill minnas dom lovande orden: Det kommer finnas ett smörgåsbord av väldigt många bra toppspelare att välja på framöver, Det gäller att ha is i magen, Kent han har ett försprång men vi kommer gasa mot slutet,Det gäller att vara först i Mars/April
+ 4
Sv: Silly season - 2020
Heyerdal:
Ja visst men han var ju ute med att det var nära spelare och några timmar innan Haag presenterades så skrev han "en är klar nu", tyder ju på någon form av insyn iaf.
Man gör ju som man vill om man vill läsa och tro på detta, men tråkigt att han slutat att skriva här tycker jag.
Ja visst men han var ju ute med att det var nära spelare och några timmar innan Haag presenterades så skrev han "en är klar nu", tyder ju på någon form av insyn iaf.
Man gör ju som man vill om man vill läsa och tro på detta, men tråkigt att han slutat att skriva här tycker jag.
+ 7
Sv: Silly season - 2020
Rytter: med tanke på Gladers alla telefonsamtal så kan vi väl alla säga att han har spelare på gång någon lyckas han med men antar det sprack på väldigt många
Sv: Silly season - 2020
puffe: eh bra man drar igång lite rykten om det har någon grund. Är ju bara kul att det får lite fart på forumet 😁 man får väll ta det med lite nypa salt tills det är klart bara ju. Hade själv inga förväntningar^^
+ 3
Sv: Silly season - 2020
Domsjö:
Offen var den perfekta slutspelsvärvningen som behandlades illa i förhandlingarna om en förlängning. Synd!
Offen var den perfekta slutspelsvärvningen som behandlades illa i förhandlingarna om en förlängning. Synd!
+ 7
Sv: Silly season - 2020
Domsjö:
Tycker det är tråkigt att Offen blev bortskrämd alternativ att han hade väldigt nära kopplingar till klubben och blev "tystad".
Kul med indikationer att något var på väg, och ser ingen anledning att betvivla informationen han satt på.
Tycker det är tråkigt att Offen blev bortskrämd alternativ att han hade väldigt nära kopplingar till klubben och blev "tystad".
Kul med indikationer att något var på väg, och ser ingen anledning att betvivla informationen han satt på.
+ 7
Sv: Silly season - 2020
Tarasov: Helt rätt !!😂😂😂😂 Man må för fasen visa att man brinner för sporten 🤣🤣🤣😜
+ 1
Sv: Silly season - 2020
puffe: Inte riktat till dig men eftersom du nämner "offen" så.
Inte undra på att han dragit sig tillbaka när folk uttrycker sig på det viset de gjort.
Om man har säkra källor på spelarrykten så betyder inte det att det behöver vara klart i detalj.
Minns inte spelaren, men minns händelsen iallafall.
Näslund gick ut med en spelare som han sedan var tvungen att dementera. Om direkt inblandade kan få nobben i sista sekund som måste man kanske ta rykten lite för vad de är.
Inte undra på att han dragit sig tillbaka när folk uttrycker sig på det viset de gjort.
Om man har säkra källor på spelarrykten så betyder inte det att det behöver vara klart i detalj.
Minns inte spelaren, men minns händelsen iallafall.
Näslund gick ut med en spelare som han sedan var tvungen att dementera. Om direkt inblandade kan få nobben i sista sekund som måste man kanske ta rykten lite för vad de är.
+ 10
Sv: Silly season - 2020
hanzon:
Bra att han dopar sig visar att han tar träning och resultat på allvar!!!!! Det handlar om att vinna!
Bra att han dopar sig visar att han tar träning och resultat på allvar!!!!! Det handlar om att vinna!
+ 9
Sv: Silly season - 2020
Rytter: "Bygga en bror". Eh.. vill jag veta mer om ju Glader egentligen jobbar?! :-D
+ 3
Sv: Silly season - 2020
Rytter: Ser tufft ut..
En nyckel är ju att hitta Moras svagheter. Då är det 9 lätta poäng
Är lövenmatcherna på fredagar? 6 poäng
Tingsryd tror jag att Sundqan har scoutat skapligt. 3 poäng
Bra att det inte är back-to-back med Timrå. 6 poäng
Kan Glader värva tillbaka Björka så har vi 3 poäng även mot Bofors.
:-)
En nyckel är ju att hitta Moras svagheter. Då är det 9 lätta poäng
Är lövenmatcherna på fredagar? 6 poäng
Tingsryd tror jag att Sundqan har scoutat skapligt. 3 poäng
Bra att det inte är back-to-back med Timrå. 6 poäng
Kan Glader värva tillbaka Björka så har vi 3 poäng även mot Bofors.
:-)
+ 2
« Föregående · 2147267 · Nästa »