Södertälje SK - MoDo Hockey : 2023-02-17
« Föregående · 2473087 · Nästa » Till forumet
Sv: Södertälje SK - MoDo Hockey : 2023-02-17
Sigge: Vi stirrade oss blinda på spelare som är odugliga, bra sär Gradin
Sv: Södertälje SK - MoDo Hockey : 2023-02-17
jonsson: FYFAN VAD DET GÄSPAS FRITID OM BRICKLEY. Halloran skapar iallafall mycket varje match men Brickley ser ju knappt ut att vilja vara här????
Sv: Södertälje SK - MoDo Hockey : 2023-02-17
Confusius: Vill se repris på kvitteringen igen. Vi har två chanser att få ut pucken, varav den andra är helt sanslöst!!
+ 1
Sv: Södertälje SK - MoDo Hockey : 2023-02-17
Vikingen: Aagaard gör helt rätt enligt mig, om du kollar NHL ser du att de åker ur zonen väldigt ofta för att börja om och få in nya spelare, precis vad man ville där.
Sv: Södertälje SK - MoDo Hockey : 2023-02-17
dempa: Tex bra, vilket var tur med tanke på att Modspelarna verkade vänta ut till straffar. Man var inte värda att vinna övertiden.
Sv: Södertälje SK - MoDo Hockey : 2023-02-17
{7639}: Ja onödigt slarv där riktigt surt. Möter nog ett av HAs formstarkaste/bästa lag just nu med.
Sv: Södertälje SK - MoDo Hockey : 2023-02-17
Vikingen: Synd att tex inte gjorde dessa fantomräddningar på sista målet där :P
+ 2
Sv: Södertälje SK - MoDo Hockey : 2023-02-17
Majbrasan: Hur kan Aagaard åka ur zon där och sen tappa pucken, vi hade ju övertag i anfallszon
+ 1
Sv: Södertälje SK - MoDo Hockey : 2023-02-17
bollan123: 1 mille ner i sjön för Brickan. Får hoppas att dem kom från Foppas ficka
+ 1
Sv: Södertälje SK - MoDo Hockey : 2023-02-17
Robin Ztorken L: Tror inte dessa lättmjölks-psyken skulle klara pelle bäckmans hårdhet.
Sv: Södertälje SK - MoDo Hockey : 2023-02-17
19MoDo21: Årets bästa match utan tvivel enligt mig, förutom sista minuten i samtliga perioder.
+ 3
Sv: Södertälje SK - MoDo Hockey : 2023-02-17
Bad_Brett: Fyfan vad seg han är i benen Brickley. Var han verkligen såhär dålig i Västervik?
Sv: Södertälje SK - MoDo Hockey : 2023-02-17
Jag var imponerad av det här i höst, och det kändes sjukt o-MoDoitigt att kunna stänga matcher och att man inte behövde vara orolig trots uddamålsledning. Jaja, höst var då, nu är nu.
Sv: Södertälje SK - MoDo Hockey : 2023-02-17
Bad_Brett: Fanns ju inget han kunde göra där sen kom ju nästa modoit o åkte in i honom.
Sv: Södertälje SK - MoDo Hockey : 2023-02-17
Kommentatorn har knappt refererat matchen sen Videll skadade sig. Det har varit ständiga långrandiga uppdateringar. Ja nu kan han gå själv Det är otroligt. Alla Vidells anhöriga kan nu känna sig lugna osv etc mm. .....
+ 1
Sv: Södertälje SK - MoDo Hockey : 2023-02-17
Greenwolper: Byt ut Karlin nu, sätt in per bäckman
Vilken match i ordningen tappar vi ledning i slutsekunderna, eller släpper ett mål?
Så djävla dåligt
Vilken match i ordningen tappar vi ledning i slutsekunderna, eller släpper ett mål?
Så djävla dåligt
Sv: Södertälje SK - MoDo Hockey : 2023-02-17
Confusius: Det är så himla tråkigt när vi verkligen gjort en bra match så är det 3 TAMA jävla insatser defensivt som straffar sig.
Sv: Södertälje SK - MoDo Hockey : 2023-02-17
Dexter : Det är ingen som snackar om det direkt förutom du nu. Så jag antar att du postar inlägg till dig själv kanske? Vad gör du ens här fortfarande och härjar du har redan aviserat många gånger det ska glömmas och det är kört.
+ 1
Sv: Södertälje SK - MoDo Hockey : 2023-02-17
Sigge: Problemet är att vi inte bara lobbar ut den utan går för att sätta den.
+ 1
Sv: Södertälje SK - MoDo Hockey : 2023-02-17
Robin Moberg: ja det är faktiskt helt sjukt, i övrigt tycker jag Modo gör en bra bortamatch mot ett starkt hemmalag. Om man nu får säga det på det här jävla forumet😉
+ 6
Sv: Södertälje SK - MoDo Hockey : 2023-02-17
När gjorde vi senast mål i öppen kasse? Måste vara en dröm för alla motståndare att spela 6 mot 5 mot oss. Det blir mål varje gång
+ 1
Sv: Södertälje SK - MoDo Hockey : 2023-02-17
Confusius: Hur i HELVETTE får vi inte ut pucken där???
Så in i helvette uselt!! Fy fan jag kokar!
Någon som tror på 2 poäng?
Så in i helvette uselt!! Fy fan jag kokar!
Någon som tror på 2 poäng?
Sv: Södertälje SK - MoDo Hockey : 2023-02-17
Dexter :
Ett gäng syltryggar är vad Modo är. Hur många jävla mål har vi släppt in sista sekunderna nu? Fyfan dra åt helvete
Ett gäng syltryggar är vad Modo är. Hur många jävla mål har vi släppt in sista sekunderna nu? Fyfan dra åt helvete
+ 1
Sv: Södertälje SK - MoDo Hockey : 2023-02-17
Vikingen: Ja absolut, och det är inte som att det händer av en slump eller att det handlar om otur.
+ 1
Sv: Södertälje SK - MoDo Hockey : 2023-02-17
Var i helvete är offerviljan. Kasta er, använda händer och alltihop för att få ut fanskapet.... så jävla less
Sv: Södertälje SK - MoDo Hockey : 2023-02-17
Dexter : Är någon ens besviken? Ganska givet hur det skulle sluta.
Vi går bort oss fullständigt i markeringen som vanligt.
Vi går bort oss fullständigt i markeringen som vanligt.
+ 1
Sv: Södertälje SK - MoDo Hockey : 2023-02-17
Steken84: Så 2 mål på grund av att de inte kan få ut pucken. Men galet att det blind pass så landar de sen i ett friläge för en ssk kille.
+ 1
Sv: Södertälje SK - MoDo Hockey : 2023-02-17
modomille: Det är inte en slump längre att vi släpper in en puck när motståndarna tar ut målvakten
+ 1
Sv: Södertälje SK - MoDo Hockey : 2023-02-17
Robin Moberg: Om man ska nöjas med något ikväll så är det att vi har 1p iaf och att Björklöven också tappar minst 1p
Sv: Södertälje SK - MoDo Hockey : 2023-02-17
Ssk gör alltså mål i sista spelminuten i alla 3 perioder. Fan spelar vi inte klart för?
+ 3
Sv: Södertälje SK - MoDo Hockey : 2023-02-17
Så jävla surt. Vi är så jävla dåliga på att försvara en ledning.
+ 1
Sv: Södertälje SK - MoDo Hockey : 2023-02-17
Heyerdal: nog är det förjäkligt vi får inte ut pucken, 6, 24 o 20 sek suck
+ 1
Sv: Södertälje SK - MoDo Hockey : 2023-02-17
Glöm SHL. På riktigt. Glöm det. Så jävla pinsamt dåligt.
+ 3
Sv: Södertälje SK - MoDo Hockey : 2023-02-17
{10015}:
Rätt typiskt att vi blir rädda.att förlora när vi är nära vinst.
Men sjukt slarv att inte få ut pucken när vi har den under kontroll flera gånger.
Rätt typiskt att vi blir rädda.att förlora när vi är nära vinst.
Men sjukt slarv att inte få ut pucken när vi har den under kontroll flera gånger.
+ 2
Sv: Södertälje SK - MoDo Hockey : 2023-02-17
Det är fan en bedrift att dom lyckas ändå.. Hahaha.
+ 2
« Föregående · 2473087 · Nästa »