Sorgligt
« Föregående · 523004 Till forumet
Sv: Sorgligt
Dawidovski:
Foppa kmr nog spela hockey igen men de blir nog inte många säsonger till kanske en sista o vart han gör de vet ingen men kan ju hoppas att de blir en sista säsong i modo i en "vanlig" elitserie.. de skulle vara kul o se.
Han kan ju inte sluta på de här sättet heller men de är inte lätt o spela när folk åker efter han för att få bort han från plan. måste va jävligt jobbigt.
Foppa kmr nog spela hockey igen men de blir nog inte många säsonger till kanske en sista o vart han gör de vet ingen men kan ju hoppas att de blir en sista säsong i modo i en "vanlig" elitserie.. de skulle vara kul o se.
Han kan ju inte sluta på de här sättet heller men de är inte lätt o spela när folk åker efter han för att få bort han från plan. måste va jävligt jobbigt.
« Föregående · 523004
modo vann matchen i sudden, weinhandl avgjorde på pass av foppa såklart:)
Jag menar att, det vore väldigt sorgligt om folk inte fick se Forsberg spela hockey igen.