eller han kommer nog inte förstå vad jag menar...
Sverige - Ryssland JVM 2008-01-04
960888 · Nästa » Till forumet
Sv: Sverige - Ryssland JVM 2008-01-04
Salle: okej då vet jag, skulle kanske fråga olle. eller vad tycker du frisco?
Sv: Sverige - Ryssland JVM 2008-01-04
Salle: tack ska du ha gubbe. för tipset.
Visst finns det GB för "gammnackar oxå?
Visst finns det GB för "gammnackar oxå?
Sv: Sverige - Ryssland JVM 2008-01-04
" – NHL, haha. Los Angeles Kings är mitt lag. Det verkar vara en härlig stad vid kusten.
Precis som Victor Hedmans Ö-vik."
Övik, en härlig stad vid kusten..
Precis som Victor Hedmans Ö-vik."
Övik, en härlig stad vid kusten..
Sv: Sverige - Ryssland JVM 2008-01-04
wap.hockeysnack.com
Åh, vad irriterad jag är över att de inte rapporterar från matchen på radion. Jag tänkte liva upp tillvaron lite efter att ha åkt bil sedan sju i morse, men inte då. =(
Åh, vad irriterad jag är över att de inte rapporterar från matchen på radion. Jag tänkte liva upp tillvaron lite efter att ha åkt bil sedan sju i morse, men inte då. =(
Sv: Sverige - Ryssland JVM 2008-01-04
Westerlind13: Du som knatte borde väl veta att det finns en egen GB om juniorhockeyn. Annars får väl Olle visa dig runt härinne.