« Föregående · 2935183 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Östersunds IK - MoDo 2025-11-12
Costanza: Blir nån Creedence då på annat forum, men gillar denna som kördes inför tredje. Älskar Republiken som gjorde att detta blev en folkfest
www.youtube.com/watch?v=MKXrXtBRT8Y&list=RDMKXrXtBRT8Y&start_radio=1
www.youtube.com/watch?v=MKXrXtBRT8Y&list=RDMKXrXtBRT8Y&start_radio=1
+ 2
Sv: Östersunds IK - MoDo 2025-11-12
jonsson: förr i tiden hade vi alltid nån på forumet som smygläste lövens forum och postade guldkornen här haha. Lär ju spys en del galla där nu.
Sv: Östersunds IK - MoDo 2025-11-12
jonsson: det kommer de nog klara själva. skönt för oss att se det kan drabba fler topplag, att torska hemma mot jumbon. Vilja slår klass helt enkelt!
Sv: Östersunds IK - MoDo 2025-11-12
Zource: Vad inmundigade godtemplaren Joachim Rhodin inför matchens sista 5? Härligt att AJ fick en näsbränna där.
+ 2
Sv: Östersunds IK - MoDo 2025-11-12
Costanza: stabil hållen nolla och tre sköna! Underbart kämpat!💪🥳
Oj ojojoj löven får stryk mot bottenlaget Vimmerby😮😮😮 fan de måste sparka Bogren!!😮😮🤬🤬 detta kan inte fungera 😮
Oj ojojoj löven får stryk mot bottenlaget Vimmerby😮😮😮 fan de måste sparka Bogren!!😮😮🤬🤬 detta kan inte fungera 😮
+ 8
Sv: Östersunds IK - MoDo 2025-11-12
Röda Grodan: Jag måste säga trots att det är ett steg i rätt riktning. Gillade Måns Carlsson i Mora. Men med 2,5 säsonger i bagaget här ser han ut som Bailando av Patadisio. Ett one hit wonder…
+ 2
Sv: Östersunds IK - MoDo 2025-11-12
Vikingmodo : jag vill ha en svidande förlust för hv också. Sen är jag nöjd.
+ 3
Sv: Östersunds IK - MoDo 2025-11-12
Costanza: Modo vinner, Björklöven är nedplockade på jorden. Nu fattas det bara att Timrå förlorar imorgon så är veckan komplett
+ 14
Sv: Östersunds IK - MoDo 2025-11-12
{9742}: Ja, grabbarna grus får tid på sig innan George tar över.
+ 1
Sv: Östersunds IK - MoDo 2025-11-12
Längesen man såg oss spela av en period så här bra. Sista tio fick dom tre hyfsade chanser men that's it.
+ 3
Sv: Östersunds IK - MoDo 2025-11-12
Framnäs: Björklöven ser ut att förlora hemma mot Vimmerby. Bogren har tappat omklädningsrummet 🙄😉
+ 15
Sv: Östersunds IK - MoDo 2025-11-12
Fyfan var det hemma match för MoDo? man hörde bara våra supportrar!!!
+ 1
Sv: Östersunds IK - MoDo 2025-11-12
Costanza: Bra saker. Mmed 4.14 kvar av andra perioden gjorde Jeppe ett vackert mål som kanske får det att lossna för honom och MoDo, oerhört viktigt.. Werner får hålla en nolla och jag fick höra en ny låt(för mej) i pausen inför sista.
Karlin o Gradin får förnyat förtroende tills nästa match är spelad.
Sist, men inte minst, Sverre är tillbaka och Berg ska vi ha kvar hela säsongen
Karlin o Gradin får förnyat förtroende tills nästa match är spelad.
Sist, men inte minst, Sverre är tillbaka och Berg ska vi ha kvar hela säsongen
+ 5
Sv: Östersunds IK - MoDo 2025-11-12
Froppa: Blir så med gubbkroppen. Videll lär jogga ner efter matchen i ca 2 timmar för att kunna komma upp ur sängen imorgon.
+ 3
Sv: Östersunds IK - MoDo 2025-11-12
Är det någon mer än jag som observerat att i 3:e perioden ville Rundblad vinna. Han åkte till och med skridskor! Period 1 & 2 not so much. Men endå! Det tar sig sa mordbrännaren.
+ 3
Sv: Östersunds IK - MoDo 2025-11-12
Äntligen börjar det likna något, hoppas vi fortsätter på denna vägen nu! Skoj för Werner att få hålla nollan också!
+ 1
Sv: Östersunds IK - MoDo 2025-11-12
Costanza: Oops... Lövenspelarna har samma hybris som vi hade hemma mot Troja. Med 4 min kvar av sista har de skjutit fyra skott på perioden, trots underläget.
Nu blev den här serien lite intressantare. =)
Nu blev den här serien lite intressantare. =)
+ 3
Sv: Östersunds IK - MoDo 2025-11-12
Sigge: förstår din tanke men risken är att man skapar tvivel o osämja i laget
Sv: Östersunds IK - MoDo 2025-11-12
Heyerdal: I det här läget hade jag bänkat Kelleher. Man vet aldrig vilka indianare han kan få för sig att slå oavsett läge i matchen.
Sv: Östersunds IK - MoDo 2025-11-12
Willow: Jo, men nu är det mer osynk - inte att spelarna står som fågelholkar och försöker räkna ut hur de ska åka.
+ 1
Sv: Östersunds IK - MoDo 2025-11-12
Zource: Jag sticker ut hakan och säger att Mattson har högre tröjnummer än Kelleher
+ 3
Sv: Östersunds IK - MoDo 2025-11-12
Bad_Brett: Tycker det sett för jävligt ut tidigare med tanke på truppen. Vi vann i början, men nu får de fan skärpa sig. Hoppas din känsla ikväll visar vägen.
Sv: Östersunds IK - MoDo 2025-11-12
Bad_Brett: Känslan är att det är mindre dåligt, men en bra bit ifrån vad vi behöver.
+ 3
Sv: Östersunds IK - MoDo 2025-11-12
Tänker sticka ut hakan och säga att jag tycker att Werner är mer stabil än Olofsson.
+ 2
Sv: Östersunds IK - MoDo 2025-11-12
Costanza: Känslan är nästan att vi har lagt om taktik. Soloåkningarna är nästintill borta. Visst är vi mer påkopplade, men kanske ett naturligt resultat av att spelarna tillåts spela på ett sätt de behärskar? Känns nästan lite som ett statement att Olofsson kämpar hårdast av alla helt plötsligt.
+ 7
Sv: Östersunds IK - MoDo 2025-11-12
Heyerdal: Brukar vara vårt problem i ledning. Antingen för vågat/ansvarslöst eller så ska vi tvärtom vara smarta och spela av det, men blir passiva. Nu börjar det luta åt det sistnämnda igen.
Sv: Östersunds IK - MoDo 2025-11-12
Gavelo: Låter som att man knutit näven då iaf? Ska se tredje nu. Kan bli bra att addera juniorer på fredag.
+ 1
« Föregående · 2935183 · Nästa »
Berg gör sig säkert väl i MoDo. Det här inte SHL. Han representerar en stabilitet och ett hjärta som räcker på den här nivån och han är en spelartyp som skulle passa bra i MoDos backlinje den här säsongen.
Men en match är ingen match. Jag vet inte. Första perioden var hugget som stucket, men vi var stabilare än tidigare. Kändes som att det var taktiskt.
I andra blir vi bättre, vågskålen vägde över till oss, Östersund kändes tama.
I tredje så tänker vi till för en gångs skull. Vi är disciplinerade. Östersund är ganska meningslösa.
Så 3-0 till oss? Var det så övertygande? Ja, kanske det. Eller kanske inte. Fast vi gjorde i alla fall en match utan huvudet under armen. Det tar jag med mig.