« Föregående · 2880208 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Silly season
SPOODI: i Timrå var han bara 1:a när de dominerade HA? Sure, med en ung Dahlén men levererade stabilt. Håller inte med dig.
+ 2
Sv: Silly season
SKiLMY: ser inte Lundin som en topp 2 center i ett lag som vill gå upp. Klockren trea
+ 2
Sv: Silly season
SPOODI: Fredric Andersson har ju haft honom i Timrå, han vet precis vad man kan förvänta sig av honom. Jag tror det kan bli dunder med han och två offensiva pjäser
+ 5
Sv: Silly season
SPOODI: Kanske det men sätt han med Olofsson och någon till så kan det nog bli fina siffror igen? Något rätt måste han ändå ha gjort dom 2 åren
+ 2
Sv: Silly season
Lulessss: Hade ju varit något ändå. Har ju producerat riktigt bra när han var i Timrå i HA
Sv: Silly season
Supert Lundin första center?
”Djurgården drog sig under torsdagen ur affären med Albin Lundin, som har fått begränsat med speltid i Luleå Hockey och har fått tillåtelse att leta ny klubb. Nu är den 29-årige stockholmarens framtid oviss. Djurgården var samtidigt inte hans enda alternativ, utan det finns intresse även från klubbar i allsvenskan och Finland”
”Djurgården drog sig under torsdagen ur affären med Albin Lundin, som har fått begränsat med speltid i Luleå Hockey och har fått tillåtelse att leta ny klubb. Nu är den 29-årige stockholmarens framtid oviss. Djurgården var samtidigt inte hans enda alternativ, utan det finns intresse även från klubbar i allsvenskan och Finland”
+ 2
Sv: Silly season
dempa: är man stor ska man va snäll! Tacka nej till SHL och ge ett annat lag chansen ??
Sv: Silly season
JoJo2613:
Precis dom jag gissade på +
Dick A sa jag också Ludwig Rehnfeld skulle jag också ha skickat.
Precis dom jag gissade på +
Dick A sa jag också Ludwig Rehnfeld skulle jag också ha skickat.
Sv: Silly season
Nucky: Linus A - x/ J Schroeder -Jeppe
Woods - Topping- Kelleher
Falkenhäll - Gästrin - Carlsson
OP - Bjersa - Sebbe
Woods - Topping- Kelleher
Falkenhäll - Gästrin - Carlsson
OP - Bjersa - Sebbe
+ 2
Sv: Silly season
JoJo2613:
Jag skulle vilja ha honom som 3:e center, Men det kommer inte hända.
Gästrin kommer att gå där!
Jag skulle vilja ha honom som 3:e center, Men det kommer inte hända.
Gästrin kommer att gå där!
Sv: Silly season
Framnäs: Lite oroväckande att Djurgården tackar av hela 9 spelare , tanke på Woods 🤔🤔
Sv: Silly season
Modoröv: Gillade också Topping, men frågan är... håller han som förstecenter? Jag säger varken bu eller bä, utan undrar lite vad ni andra tycker?
Sv: Silly season
+ 1
Sv: Silly season
SKiLMY: Gillade han, fysisk och bra skott, åkte på matchstaff i debuten med Modo och var avstängd några matcher i Västerås om jag inte minns fel
Sv: Silly season
Nucky: Med rätt förstärkningar under säsongen så är det där ett lag som vi kan gå upp med. Det är bra att vi ger Falkenhäll chansen, men förmodligen kommer han sluta upp som 13onde forward.
+ 1
Sv: Silly season
Nicklas Lundstrom:
Linus A - Topping - Jeppe
Woods - X - Carlsson
Falkenhäll - Gästrin - X
OP - Bjersa - Sebbe
Linus A - Topping - Jeppe
Woods - X - Carlsson
Falkenhäll - Gästrin - X
OP - Bjersa - Sebbe
+ 1
Sv: Silly season
SKiLMY: Hård, oöm och rätt skaplig på rören. Syntes en del spelintelligens med. Producerade riktigt bra i VIK.
Gillade honom under sin korta tid i MoDo. Ingen flashig spelare men får jobbet gjort.
Hade förmodligen gått in på 2 kedjor i årets lag med tanke på konkurrensen
Gillade honom under sin korta tid i MoDo. Ingen flashig spelare men får jobbet gjort.
Hade förmodligen gått in på 2 kedjor i årets lag med tanke på konkurrensen
+ 6
Sv: Silly season
Robin Moberg: vi är intresserade av Topping och Linus Andersson är nära att bli klar.
+ 3
Sv: Silly season
Smurfen: haha fick också upp dynga. Öppnade hockeynews manuellt istället och då kunde jag läsa allt, behövde ej premium så in o läs du.
Sv: Silly season
{10873}: Vad står det för något ? Kommer ju bara upp nå dynga över texten !!
Tydligen så är det nån korp turnering i Stockholm framöver 🤪🤪
Tydligen så är det nån korp turnering i Stockholm framöver 🤪🤪
Sv: Silly season
Smartin: i hans Silly blogg som precis kom ut så säger han att vi visar konkret intresse för Topping
+ 1
Sv: Silly season
Nu finns Miks Indrasis och Jordan Schroeder officiellt på marknaden:
www.expressen.se/sport/hockey/shl/fem-spelare-lamnar-brynas/
www.expressen.se/sport/hockey/shl/fem-spelare-lamnar-brynas/
+ 2
Sv: Silly season
Smartin: Tänk att man blir helt uppspelt efter MP:s svar , då är det kris eller rättare sagt hur mycket man suktar efter positiva nyheter
😅😅😅
😅😅😅
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
SPOODI: Oavsett om det var Johan Widebro eller styrelsen som fattade besluten om hur mycket man skulle lägga på spelarbudgeten så var det för lite. Nu fanns det pengar men dom användes inte.
+ 4
Sv: Silly season
Smartin: Tråkiga dagens hockeyjournalister är som väntar till parterna kommit överens om att det blir signering! Sedan gammalt att man inte säger A utan att säga B...
Sv: Silly season
Framnäs: Vi saknar fortfarande 3 centrar, och det oroar enormt.
Viktigaste positionen i ett lag, och en position som varit otroligt eftersatt våra två SHL-säsonger. Helt sjukt egentligen.
Viktigaste positionen i ett lag, och en position som varit otroligt eftersatt våra två SHL-säsonger. Helt sjukt egentligen.
+ 5
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Röda dagar : du har ju tappat det om du anser att det är Widebros fel. Vi har en styrelse med 0 kravställan. Avsätt Ulf. Gå på årsmötet.
+ 4
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Schöönt: Man lämnar inte MoDo när man är som mest behövd.
Vi måste sluta försvara egotrippade människor, och inte bara inom idrotten.
Vi måste sluta försvara egotrippade människor, och inte bara inom idrotten.
+ 2
« Föregående · 2880208 · Nästa »
