Våra fantastiska juniorer!
Wow!
Ett guld och det andra laget i final imorgon! Vilken återväxt vi har! Hoppas verkligen att vi lyckas få dem att vilja stanna några år och kämpa för att få upp MoDo i finrummet igen!