+ 8
Våra fantastiska juniorer!
« Föregående · 1816269 Till forumet
Sv: Våra fantastiska juniorer!
bisterfinnen: Där instämmer jag med dig, en förutsättning för att få ett lag i SHL.
Sv: Våra fantastiska juniorer!
bisterfinnen: Härligt! Bra med lite vinnarkultur i organisationen. Leksand sparade nog kvitto, kan de återlämna Ritto?
Sv: Våra fantastiska juniorer!
Nån som kan förklara Wernbloms stagnerande? SÅ mkt spelade han ju inte i senior-laget. Han var ju riktigt grym i höstas / före nyår.
Sv: Våra fantastiska juniorer!
Sen såklart fantastiskt kul med guld för J18 och final för J20! Ger oss ju absolut en möjlighet att iallafall kunna ta sikte på SHL nån gång i framtiden.
Sv: Våra fantastiska juniorer!
dempa: Leksaaaaaand! Āntligen kan jag hoppas se mitt Modo ge igen för gammal Ost! Men misströsta inte, vi får en fin serie nästa säsong, många klassiska lag I allsvenskan nu, jag tror vi får bra publikintresse med Modo, Leksand, Timrå, Aik o Björken i samma serie.
+ 1
« Föregående · 1816269
Ett guld och det andra laget i final imorgon! Vilken återväxt vi har! Hoppas verkligen att vi lyckas få dem att vilja stanna några år och kämpa för att få upp MoDo i finrummet igen!