+ 2
Varför Hedberg
« Föregående · 2061489 Till forumet
Sv: Varför Hedberg
KRB: Han kan ju ha lärt sig nåt på vägen. Borde inte ens nämna MoDo om han vill flänga runt. Låter mer som att han vill landa lite och hjälpa sitt lag nu.
+ 9
« Föregående · 2061489
Enligt min mening letar bara Hedberg ett bra uppehälle med en hyfsad lön, han är duktig på försäsongen med sin vassa skridskoåkning men tenderar till att bli lat och bekväm ju längre säsongen går,
Satsa hellre på unga hungriga spelare från tex trakten som vill och spela för MoDo på riktigt?!