Västerås - Modo 2021-10-20
« Föregående · 2241403 · Nästa » Till forumet
Sv: Västerås - Modo 2021-10-20
{5647}:
Väldigt fegt och fult, det är ren frustration efter Zetterberg inte fått med sig en utvisning.
Tycker det är rätt med en 5:a, och fattar inte vad Harlad snackar om att sebbe ska skydda sig, detta var ju inte den traditionella vända ryggen mot för att undvika tacklingen.
Väldigt fegt och fult, det är ren frustration efter Zetterberg inte fått med sig en utvisning.
Tycker det är rätt med en 5:a, och fattar inte vad Harlad snackar om att sebbe ska skydda sig, detta var ju inte den traditionella vända ryggen mot för att undvika tacklingen.
+ 4
Sv: Västerås - Modo 2021-10-20
{7639}: Synd att de missade den höga klubban.
Kul att Harald som alltid får kritik för att hålla på MoDo inte väljer vår sida.
Kul att Harald som alltid får kritik för att hålla på MoDo inte väljer vår sida.
Sv: Västerås - Modo 2021-10-20
Vigge fick 3 matcher för sin tackling, jag förväntar mig minst 3 för denna också då jag tycker denna är betydligt fulare och mer onödig.
+ 6
Sv: Västerås - Modo 2021-10-20
{5647}:
Hade kunnat blivit samma Nock som Olsson åkte på förra säsongen,
Zetterberg var det då! men han klarade sig!
Hade kunnat blivit samma Nock som Olsson åkte på förra säsongen,
Zetterberg var det då! men han klarade sig!
Sv: Västerås - Modo 2021-10-20
{7639}: Publiken skandera ”fryklund” ”fryklund”
Massa kalhyggen på läktarna!
Massa kalhyggen på läktarna!
+ 1
Sv: Västerås - Modo 2021-10-20
{7639}: Så onödigt. Ohlsson tappar ju pucken så han kan inte skydda sig. Då får man inte trycka till sådär.
Måste vara nära en femma. Minst 2+10
Måste vara nära en femma. Minst 2+10
Sv: Västerås - Modo 2021-10-20
{7639}:
Ögonen, såg ju ut som den tog i bröstet/halsen.
Fan vad jag älskar reaktionen efter tacklingen på Sebbe, pang säger det så står alla upp för sin lagkamrat, det visar att man bryr sig. Hatar när alla står och kollar på som fån efter en ful tackling.
Ögonen, såg ju ut som den tog i bröstet/halsen.
Fan vad jag älskar reaktionen efter tacklingen på Sebbe, pang säger det så står alla upp för sin lagkamrat, det visar att man bryr sig. Hatar när alla står och kollar på som fån efter en ful tackling.
+ 9
Sv: Västerås - Modo 2021-10-20
Rytter: Hoppas det gick bra med ögonen för Zetterberg, oturligt.
Frycklund din idiot.
Frycklund din idiot.
+ 1
Sv: Västerås - Modo 2021-10-20
Rytter: Jo, men han har väl alltid varit en stabil andremålvakt. Sällan förstemålvakt.
Backarna tycker jag har stora problem igen. Man står på egen blå istället för att ligga närmare deras forwards för att få stopp på dem.
Backarna tycker jag har stora problem igen. Man står på egen blå istället för att ligga närmare deras forwards för att få stopp på dem.
Sv: Västerås - Modo 2021-10-20
{5647}:
Skulle inte JG i Västerås vara en stjärnvärvning och en av seriens bästa målvakter. Tycker han ser väldigt fladdrig och osäker ut såhär långt, då har Tex varit betydligt tätare och lugnare i sitt agerande.
Skulle inte JG i Västerås vara en stjärnvärvning och en av seriens bästa målvakter. Tycker han ser väldigt fladdrig och osäker ut såhär långt, då har Tex varit betydligt tätare och lugnare i sitt agerande.
+ 1
Sv: Västerås - Modo 2021-10-20
{7639}:
Väldigt synd att vi inte sätter 3:an när vi har sådana lägen, tänker på OP:s öppna mål och Woodsx2.
Nu gäller det att hålla tätt för blir det 1-2 får de luft under vingarna.
Väldigt synd att vi inte sätter 3:an när vi har sådana lägen, tänker på OP:s öppna mål och Woodsx2.
Nu gäller det att hålla tätt för blir det 1-2 får de luft under vingarna.
+ 1
Sv: Västerås - Modo 2021-10-20
jonsson: Tacksam match för Tex. MoDo är inte lika bjussiga som man börjar bli van med.
Sv: Västerås - Modo 2021-10-20
jonsson: Hasa har tre gånger nu varit för lat när spelet vänder. Han åker såsigt upp mot egen blå och när spelet vänder är han alldeles för långt ifrån deras forward.
Skärpning Hasa!!!
Skärpning Hasa!!!
+ 1
Sv: Västerås - Modo 2021-10-20
{5647}:
Visst men driver man hårt på kassen och sedan tar in pucken dit händer bra grejer, det är ett riktigt hockeymål som vi skapar.
Visst men driver man hårt på kassen och sedan tar in pucken dit händer bra grejer, det är ett riktigt hockeymål som vi skapar.
+ 2
Sv: Västerås - Modo 2021-10-20
Rytter: Jo det skickar helt fel signaler, snart kommer alla spela som karlskoga..
Tur Tex är stabil i kväll!
Tur Tex är stabil i kväll!
Sv: Västerås - Modo 2021-10-20
{7639}:
Hatar verkligen de där utvisningarna när motståndarna nyper fast klubban under armen. Bara göra det och slänga sig så får man med sig ett PP.
Ganska rejäl filmning för annars är EJK sjukt stark som kan få VIK spelaren att rotera ett halvt varv innan han ramlar.
Hatar verkligen de där utvisningarna när motståndarna nyper fast klubban under armen. Bara göra det och slänga sig så får man med sig ett PP.
Ganska rejäl filmning för annars är EJK sjukt stark som kan få VIK spelaren att rotera ett halvt varv innan han ramlar.
+ 1
Sv: Västerås - Modo 2021-10-20
{8384}: haha han suger ju fan fast klubban^^ jaja där kanske karlsson skulle slppt klubban. Kämpa nu modo
Sv: Västerås - Modo 2021-10-20
Rytter: Ja sjukt väl genomarbetad situation från start till mål av Lindewall där, inte för att frånta Jacobsson något där men det är Lindewalls mål, typ :-)
+ 2
Sv: Västerås - Modo 2021-10-20
{5647}:
Vackert anfall av våra juniorer, kolla Lindewalls jobb, tar in pucken bra spelar jacobsson och driver sedan stenhårt mot mål. Ett bra hockeymål.
Vackert anfall av våra juniorer, kolla Lindewalls jobb, tar in pucken bra spelar jacobsson och driver sedan stenhårt mot mål. Ett bra hockeymål.
+ 1
Sv: Västerås - Modo 2021-10-20
{7639}: Isen verkar dålig, puckarna rullar och studsar, vissa har vaselin på bladen och Jacobsson är kung
+ 1
Sv: Västerås - Modo 2021-10-20
{5647}: Fan vad många målchanser vi måste skapa för dom få målen vi gör!
Sv: Västerås - Modo 2021-10-20
Gött! Snygg avslutning.
Men alltså Dahlroth.. karln kommer kosta oss poäng. Maken till last därbak.
Men alltså Dahlroth.. karln kommer kosta oss poäng. Maken till last därbak.
Sv: Västerås - Modo 2021-10-20
jonsson: Bra se till att förvalta ledningen bättre än man har gjort tidigare.
Sv: Västerås - Modo 2021-10-20
snowden: fast jävlar vad snyggt arbetat, läst och avslutat av hackkycklingen Svenningsson
« Föregående · 2241403 · Nästa »