+ 2
Västervik - MoDo 22-10-26
« Föregående · 2397233 Till forumet
Sv: Västervik - MoDo 22-10-26
{7639}: Modo behöver bli bättre på att screena spelare i egen zon, löven är fruktansvärt bra på detta och vi skulle behöva praktisera det mer för att ge våra backar lite extra tid med pucken.
Sv: Västervik - MoDo 22-10-26
Min streaming avbryts ibland av ”Maximalt antal strömmar är uppnådd, starta om från början:(
DICKEN målar :)
DICKEN målar :)
Sv: Västervik - MoDo 22-10-26
{9682}: Republiken är väl införstådd i detta dilemma. Att få finbesök av storlaget MoDo en fredagkväll i oktober, dessutom lönehelg, gör ju bara att Huvudstaden och Republiken lever upp.
Dock meddelar Presidenten, liksom undertecknad, att en seger borta mot AIK ikväll inte stör de diplomatiska relationerna mellan Republiken och MoDo.
Dock meddelar Presidenten, liksom undertecknad, att en seger borta mot AIK ikväll inte stör de diplomatiska relationerna mellan Republiken och MoDo.
+ 1
Sv: Västervik - MoDo 22-10-26
Heyerdal:
Se upp för Vela och Brickley, stänger ni ner dom så vinner ni denna match, annars är det tufft i Västervik, Leksand torskade där för ett tag sedan, va med från start så fixar ni detta.
Gäller och inte underskatta den här typen av lag.
Lycka till.
Synd att Berg inte är med idag heller, hade velat se honom. Blir er match på datorn och Mora - Djurgården på TV.
Se upp för Vela och Brickley, stänger ni ner dom så vinner ni denna match, annars är det tufft i Västervik, Leksand torskade där för ett tag sedan, va med från start så fixar ni detta.
Gäller och inte underskatta den här typen av lag.
Lycka till.
Synd att Berg inte är med idag heller, hade velat se honom. Blir er match på datorn och Mora - Djurgården på TV.
+ 3
Sv: Västervik - MoDo 22-10-26
{9742}: kanske nämnt tidigare idag, Berg förmodligen tillbaka nästa vecka
+ 1
Västervik - MoDo 22-10-26
Äntligen match-dags igen.
Första bortamatchen på länge, Västervik kommer med 2 starka matcher men hoppas MoDo gör tre gedigna perioder och fixar ännu en seger.
Men se upp för Brickley och som vanligt Victor Öhman
Första bortamatchen på länge, Västervik kommer med 2 starka matcher men hoppas MoDo gör tre gedigna perioder och fixar ännu en seger.
Men se upp för Brickley och som vanligt Victor Öhman
« Föregående · 2397233
Vad aäger ni om att lira hockey i FOPPALAND!
"Kom upp till oss efter Jul så hitta vi på något kul."