VIK - MoDo
« Föregående · 407592 · Nästa » Till forumet
Sv: VIK - MoDo
Poffa: Nepp, däremot hör man väldigt frekvent kommentaren "Nu ser det väldigt bra ut..."
Sv: VIK - MoDo
Paddan:
2-1 nu. Salo köpte visst korv. Jimmy Lindström. Jag som trodde han körde motorcykel i Veidec Trophy Cup.
2-1 nu. Salo köpte visst korv. Jimmy Lindström. Jag som trodde han körde motorcykel i Veidec Trophy Cup.
Sv: VIK - MoDo
Paddan:
Aha jag sitter och trycker febrilt på Play på winampen för att sno åt mig en plats, så jag missade det ;)
Aha jag sitter och trycker febrilt på Play på winampen för att sno åt mig en plats, så jag missade det ;)
Sv: VIK - MoDo
Poffa: Å tack! Jag har även parkerat en oskadad bil utanför kempis med ett fett Mifmärke i bakrutan...dumt eller modigt...vad vet jag. :)
Sv: VIK - MoDo
Magnus:
Hmm. Du är en modig man.
Här försöker jag varna dig för en eventuell katastrof som kan drabba dig och du väljer att ignorera varningen. Det är endera mycket modigt eller mycket dumt och eftersom jag är så snäll så väljer jag att kalla dig modig.
Hmm. Du är en modig man.
Här försöker jag varna dig för en eventuell katastrof som kan drabba dig och du väljer att ignorera varningen. Det är endera mycket modigt eller mycket dumt och eftersom jag är så snäll så väljer jag att kalla dig modig.
Sv: VIK - MoDo
YaQoP: Jag gillar hockey dock, all hockey är bättre än ingen hockey... Lovar att varna när jag går av servern dock, var beredda! :)
Sv: VIK - MoDo
Håller på o svimma, stängde winampen i pausen för att se på Waldner, VARFÖR stängde jag inte bara av ljudet?
Server Full, suck.
Server Full, suck.
Sv: VIK - MoDo
Magnus:
Om du inte frivilligt släpper platsen så kommer jag att spamma dig så du inte hittar ut på nätet mer. ;-)
By the way, jag lyssnar nu.
Om du inte frivilligt släpper platsen så kommer jag att spamma dig så du inte hittar ut på nätet mer. ;-)
By the way, jag lyssnar nu.
Sv: VIK - MoDo
Poffa: Det är JÄTTEKUL att som Mifare höra lite webradio med hockey. det vill säga när jag vrider upp volymen var tionde minut!
Är det folk som inte kan höra här?
Jag skulle kunna sälja min plats till högstbjudande. Får jag 50 spänn? :)
Är det folk som inte kan höra här?
Jag skulle kunna sälja min plats till högstbjudande. Får jag 50 spänn? :)
Sv: VIK - MoDo
65Selander:
Masa dig därifrån då och lämna plats för de som skall lyssna, jäkla Brynäsare!
Masa dig därifrån då och lämna plats för de som skall lyssna, jäkla Brynäsare!
Sv: VIK - MoDo
NuMo:
Om du nu skall ljuga kan du ju försöka göra det lite snyggt så det finns en chans att man går på det i alla fall.
Om du nu skall ljuga kan du ju försöka göra det lite snyggt så det finns en chans att man går på det i alla fall.
Sv: VIK - MoDo
Poffa: Klippt från www.vik.se:
Idag testar vi den kommande webradio funktionen. Ni som vill lyssna kan göra det (obs, de 30 först till kvarn).
Adressen är pixie.hygglo.net:7000/listen.pls
Observera att detta är ett test där vi testar både tekniken och oss själva :)
Vi kommer sända hela matchen LIVE direkt ifrån Rocklunda.
Vi startar ca 1845
Idag testar vi den kommande webradio funktionen. Ni som vill lyssna kan göra det (obs, de 30 först till kvarn).
Adressen är pixie.hygglo.net:7000/listen.pls
Observera att detta är ett test där vi testar både tekniken och oss själva :)
Vi kommer sända hela matchen LIVE direkt ifrån Rocklunda.
Vi startar ca 1845
Sv: VIK - MoDo
Poffa: Oscar Hedman, 2 min. Fasthållning men kommentatorerna ville ha det till crosschecking från behind.
Sv: VIK - MoDo
modoante:
Lite info så länge är ni snälla. Server full säger skräpet. Vad är det för skituppkoppling de använder sig av?
Endera skriver ni ut vad som händer eller så slutar ni lyssna och låter mig lyssna istället, okej?!?!
Lite info så länge är ni snälla. Server full säger skräpet. Vad är det för skituppkoppling de använder sig av?
Endera skriver ni ut vad som händer eller så slutar ni lyssna och låter mig lyssna istället, okej?!?!
« Föregående · 407592 · Nästa »