« Föregående · 667866 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Nu är det dags att..
1. Byta ut Vehanen mot Sperrle.
2. Skruva ner volymen på högtalarna i arenan. Det låter för jävla högt.
3. Införa proffsdomare i Svensk hockey.
2. Skruva ner volymen på högtalarna i arenan. Det låter för jävla högt.
3. Införa proffsdomare i Svensk hockey.
Sv: Mora-Frölunda
Metal Guru: menade inte att han skulle te leksand men tänkte om man fick se han i SM-Liiga nästa år :)
Sv: Mora-Frölunda
sold:
Han var fullt upptagen med att få pucken på sig, så det var inte så konstigt.
Sv: Mora-Frölunda
peo m: Synd att peter eriksson missade hakningen på Bastiansen innan frölundas 3-2 mål.
Sv: Mora-Frölunda
Trist med den där studsande pucken, men skitmål räknas dom också. Otur i dag, tur i morgon. SSK brukar vara bra mot DIF, så också i kväll, tack för det!
Sv: Mora-Frölunda
intressant statistik på stats.swehockey just nu, där båda målvakterna fick -1 i saves i sista perioden:P
Nog är det dags för sörjande,,, riktigt tungt!
Nog är det dags för sörjande,,, riktigt tungt!
Sv: Mora-Frölunda
Helvete. Verkade ha varit ett jävla sull i slutet. Jaja. Då får man väl sorgesupa istället. Usch.
Sv: Mora-Frölunda
Slitwargen: Nu hoppas jag att Boggen, Eric, Kerman, Ross där bak och stor-Eric framför mål!
Sv: Mora-Frölunda
Slitwargen:
Precis, tror inte det är omöjligt att vi klipper in en hink nu i slutet!
Precis, tror inte det är omöjligt att vi klipper in en hink nu i slutet!
Sv: Mora-Frölunda
Slitwargen: Men vi brukar ofta göra mål när ingen tror att det ens är en chans, så det gör inte så mycket:)
Sv: Mora-Frölunda
Slitwargen: "Goda nyheter från Karlstad nu."
Måste vara Sven-Ingvars som ska göra comeback.... :-)
Måste vara Sven-Ingvars som ska göra comeback.... :-)
Sv: Mora-Frölunda
Satan vad billigt. Visst hör man ofta att domaren avgör matchen, men det här är bara löjligt.
Sv: Mora-Frölunda
Metal Guru: Men tanke på alla visslingar så verkar många vilja att han är ett dött föremål:O
Sv: Mora-Frölunda
Slitwargen: Man får väl hoppas att vi får ett power play, han verkar ha släppt mycket, så man kan hoppas på en kompensations-utvisning...
Sv: Mora-Frölunda
Upp som en sol, ned som en pannkaka. 2-3.
Domaren inblandad i målskyttet. Tyvärr ses han som ett dött föremål, om han inte styr in den direkt.
Sv: Mora-Frölunda
Vafan. Ömsom vin, ömsom vatten... Helvete.
Träffade den domaren? Vad gäller för regler där?
Träffade den domaren? Vad gäller för regler där?
Sv: Mora-Frölunda
Slitwargen:
Japp. Men sen var det ganska kul, en fin kaxig gest från den alltid så kaxige Ross :)
Japp. Men sen var det ganska kul, en fin kaxig gest från den alltid så kaxige Ross :)
Sv: Mora-Frölunda
Apropå ingenting, minns matchen Mora - Hammarby var det va, som slutade 7-1 eller liknande, säsongen vi gick upp, då Ross sköt på Bengan från egen zon. Mycket skoj :)
Sv: Mora-Frölunda
Slitwargen:
Har också stört mig på det. "Tuokko skjuter men Vehanen räddar"... Va? :)
Har också stört mig på det. "Tuokko skjuter men Vehanen räddar"... Va? :)
« Föregående · 667866 · Nästa »
Införa proffsdomare, vilka är det då som kommer att bli dessa proffsdomare? Jo, Peter "ser inget och är ivägen" Eriksson och hans kompisar. Inför hellre ett tvådomarsystem. Tror att det skulle bli bättre med det Fast då är det ju två som inget ser