« Föregående · 993301 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: FÄRJESTAD-MIK
Ikväll testas ett helt nytt tvådomarssystem. Enligt hockeyligan.se kommer matchen spelas helt utan huvuddomare och med endast de två linjemännen på isen. :-)
Sv: FÄRJESTAD-MIK
Tubest: Hoppas ni vinner idag !! tyckte 4,00 pengarna var spel värt + att man hatar färjestad :)
Sv: FÄRJESTAD-MIK
Tubest: Dagens laguppställning:
43. NILSSON, Anders 9. BOGG, Håkan 78. SIMONS, Mikael
4th Line 77. JANSSON, Martin 6. CEDERGREN, Patrick
--------------------------------------------------------------------------------
13. TUOKKO, Marco 31. GRANSTRÖM, Jonathan 49. ELOMO, Teemu
3rd Line 38. ANDERSSON, Adam 22. MÄÄTTÄ, Tero
--------------------------------------------------------------------------------
72. HISEY, Rob 19. HAGOS, Yared 36. HUML, Ivan
2nd Line 7. HARANT, Tomas 44. JÄRVENTIE, Martti
--------------------------------------------------------------------------------
16. DAHLMAN, Toni 11. BASTIANSEN, Anders 27. BEAUDOIN, Eric
1st Line 23. SKOGS, Thomas 42. KURVINEN, Mikko
--------------------------------------------------------------------------------
Goalkeepers 1. JOHANSSON, Lars
30. PITKÄMÄKI
Tycker bara att Dahlman skulle spela ihop med typ Bogg, Elomo eller Hisey
för att få ut mer av honom. Det blir nog bra hur än det blir.
Kan dom verkligen slå FBK? 1-3 tippar jag.
43. NILSSON, Anders 9. BOGG, Håkan 78. SIMONS, Mikael
4th Line 77. JANSSON, Martin 6. CEDERGREN, Patrick
--------------------------------------------------------------------------------
13. TUOKKO, Marco 31. GRANSTRÖM, Jonathan 49. ELOMO, Teemu
3rd Line 38. ANDERSSON, Adam 22. MÄÄTTÄ, Tero
--------------------------------------------------------------------------------
72. HISEY, Rob 19. HAGOS, Yared 36. HUML, Ivan
2nd Line 7. HARANT, Tomas 44. JÄRVENTIE, Martti
--------------------------------------------------------------------------------
16. DAHLMAN, Toni 11. BASTIANSEN, Anders 27. BEAUDOIN, Eric
1st Line 23. SKOGS, Thomas 42. KURVINEN, Mikko
--------------------------------------------------------------------------------
Goalkeepers 1. JOHANSSON, Lars
30. PITKÄMÄKI
Tycker bara att Dahlman skulle spela ihop med typ Bogg, Elomo eller Hisey
för att få ut mer av honom. Det blir nog bra hur än det blir.
Kan dom verkligen slå FBK? 1-3 tippar jag.
Sv: Rykten.
mattias - 74: Jag har inte hört nåt och visst tror också jag att det är sant att han med utgående kontrakt är ute och sonderar marknaden MEN det står ingenstans att inte Mora också skulle kunna vara ett alternativ. Den antydan är bara herr Ros vinkling eftersom Hagos agent håller på att fråga runt bland andra klubbar. Han kan mycket väl ha rätt i att det just är HV och DIF som han har haft hontakt med och jag skulle tro att det finns fler lag också.
Jag skulle tro att det just nu finns minst ett femtiotal till spelare i ES (och allsvenskan för den delen) med utgående kontrakt som gör exakt samma sak just nu. Att Ros just väljer att ta upp Hagos beror på att det passar hans personliga intresse att försöka skapa lite oreda hos just Mora som han gärna jobbat för att störa lite extra, leksing som han är.
Jag skulle tro att det just nu finns minst ett femtiotal till spelare i ES (och allsvenskan för den delen) med utgående kontrakt som gör exakt samma sak just nu. Att Ros just väljer att ta upp Hagos beror på att det passar hans personliga intresse att försöka skapa lite oreda hos just Mora som han gärna jobbat för att störa lite extra, leksing som han är.
Sv: FÄRJESTAD-MIK
insu: Men det var ju ändå så komiskt! Och de betyder inte att jag inte gilllar Mikko Kurvinen som spelare. Snyggt mål Mikko!
Sv: FÄRJESTAD-MIK
morahockey:
Håller med övriga. Så länge man gör mål får man prata hur dålig engelska man vill. Vem bryr sig?
Håller med övriga. Så länge man gör mål får man prata hur dålig engelska man vill. Vem bryr sig?
Sv: FÄRJESTAD-MIK
morahockey:
Jag säger som mGuru: Who gives a fuck. Eller, ja, egentligen sa han ju inte precis så. Men det var så han menade. Tror jag. Kanske.
Jag säger som mGuru: Who gives a fuck. Eller, ja, egentligen sa han ju inte precis så. Men det var så han menade. Tror jag. Kanske.
Sv: FÄRJESTAD-MIK
Mike Skinner:
Hisey är kung - men trots alla hans you-tube mål och fräcka zorro-finter måste hans kvittering igår vara hans grannaste mål hittills :-)
Hisey är kung - men trots alla hans you-tube mål och fräcka zorro-finter måste hans kvittering igår vara hans grannaste mål hittills :-)
Sv: FÄRJESTAD-MIK
Nytt inslag av SVT. Intervju med Janne Simons,moras träning efter matchen mot Djurgården, och att de håller på att hamna i kvalserien.
Sv: FÄRJESTAD-MIK
Tubest: Jo i intervjun i canal +. Det var jäkligt dålig engelska han bjöd oss på där!
Nästa omgång
Mycket intressant omgång. Jag har tittat i kristallkulan och sett att det blir så här:
Södertälje - Luleå X
Färjestad - Mora 2
Brynäs - Skellefteå 1
Detta ger följande tabell:
Skellefteå 64 p
Södertälje 63 p
Mora 62 p
Luleå 61 p
Brynäs 60 p
Slutspel nästa!!!
Södertälje - Luleå X
Färjestad - Mora 2
Brynäs - Skellefteå 1
Detta ger följande tabell:
Skellefteå 64 p
Södertälje 63 p
Mora 62 p
Luleå 61 p
Brynäs 60 p
Slutspel nästa!!!
Sv: FÄRJESTAD-MIK
kjelleman:
För min det är det viktigare att han vet hur man sätter puckar i förlängning, än att han kan prata Oxford-engelska.
För min det är det viktigare att han vet hur man sätter puckar i förlängning, än att han kan prata Oxford-engelska.
Sv: FÄRJESTAD-MIK
Tubest: seriöst ? Var det inget fel på hans Engelska? haha inge illa menat men han såg ju inte ens ut att veta vad han prataade om :P tyckte de var en kul intervju.
Sv: FÄRJESTAD-MIK
morahockey:
Vet inte vad du vill säga med att klanka ner på Mikkos engelska, var då inget fel på den i lördags.
Vet inte vad du vill säga med att klanka ner på Mikkos engelska, var då inget fel på den i lördags.
Sv: FÄRJESTAD-MIK
Metal Guru:
" Superman :
Nej, men jag har just nu ett glas tryckt mot FBK's omklädningsrum."
Ha Ha , Glömde Du att byta Alias där ?? :-O
" Superman :
Nej, men jag har just nu ett glas tryckt mot FBK's omklädningsrum."
Ha Ha , Glömde Du att byta Alias där ?? :-O
Sv: FÄRJESTAD-MIK
Komiskt när när canal + skulle intervjua Mikko Kurvinen efter matchen.
Han var riktgt dålig på engelska!!! Skrattade nästan ihjäl mig så dålig han var. :)
Han var riktgt dålig på engelska!!! Skrattade nästan ihjäl mig så dålig han var. :)
« Föregående · 993301 · Nästa »