« Föregående · 675213 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Hv- Mik
Knogen: Det är väl Timrå som vi ska se som största hotet mot slutspelsplatsen nu.
Vi har 6 pinnar och 15 plusmål, vilket gör att TIK måste vinna två och ta poäng i ytterligare en av de fyra återstående (Frölunda, Modo, Luleå och Brynäs), förutsatt att vi inte tar några fler poäng.
Ser ganska bra ut, men, men... innan feta Fredrik och hesa damen har sjungit duett så...
Vi har 6 pinnar och 15 plusmål, vilket gör att TIK måste vinna två och ta poäng i ytterligare en av de fyra återstående (Frölunda, Modo, Luleå och Brynäs), förutsatt att vi inte tar några fler poäng.
Ser ganska bra ut, men, men... innan feta Fredrik och hesa damen har sjungit duett så...
Sv: Hv- Mik
Mora IK är dom bästa! Heja heja heja Mora!
Mora IK är dom bästa! Heja heja heja Mora!
Mora IK är dom bästa! Heja heja heja Mora!
Mora IK är dom bästa! Heja heja heja Mora!
Mora IK är dom bästa! Heja heja heja Mora!
Mora IK är dom bästa! Heja heja heja Mora!
Mora IK är dom bästa! Heja heja heja Mora!
Mora IK är dom bästa! Heja heja heja Mora!
Mora IK är dom bästa! Heja heja heja Mora!
Mora IK är dom bästa! Heja heja heja Mora!
Mora IK är dom bästa! Heja heja heja Mora!
Mora IK är dom bästa! Heja heja heja Mora!
Mora IK är dom bästa! Heja heja heja Mora!
Mora IK är dom bästa! Heja heja heja Mora!
Mora IK är dom bästa! Heja heja heja Mora!
Mora IK är dom bästa! Heja heja heja Mora!
Mora IK är dom bästa! Heja heja heja Mora!
Mora IK är dom bästa! Heja heja heja Mora!
Mora IK är dom bästa! Heja heja heja Mora!
Mora IK är dom bästa! Heja heja heja Mora!
Mora IK är dom bästa! Heja heja heja Mora!
Sv: Hv- Mik
Varför, o gud, varför sitter jag vid en laptop i en lägenhet i Uppsala när jag kunde varit i Kinnarps och upplevt en försmak av paradiset denna förtrollade kväll?
Jo därför att du är gammal och bekväm PeO.
Jo därför att du är gammal och bekväm PeO.
Länkar:
http://www.mik.se
http://www.mik.se
« Föregående · 675213 · Nästa »
Hoho, och Aftonblajjan som tippade 5-0 till HV. Pyttsan!