« Föregående · 995594 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Övrigt
Dalmas1:
Nejdå. Han har bara upptäckt att hans taktik att sprida oro i laget har gått alldeles om stöpet. Det du ser är bara 'Plan 2', dvs "Fan. Allt jag gör går åt fanders!"
Nu försöker han haussa Mora, för att de ska falla platt mot mark och stubb.
Vi får se om laget genomskådat ärkepajasen, eller om man tror att hans ord är ishockeylag.
Nejdå. Han har bara upptäckt att hans taktik att sprida oro i laget har gått alldeles om stöpet. Det du ser är bara 'Plan 2', dvs "Fan. Allt jag gör går åt fanders!"
Nu försöker han haussa Mora, för att de ska falla platt mot mark och stubb.
Vi får se om laget genomskådat ärkepajasen, eller om man tror att hans ord är ishockeylag.
Sv: Övrigt
titran:
"jag avvisade aftonbladet från pressparkeringen med orden att den endast var för journalister,dom skrattade först¨,men när dom såg att jag menade allvar blev dom mänskliga och lovade att tomas ros inte var deras kompis..."
:-D
Horcoff:
Jo, vi kunde ju faktiskt se det live också ;-) Förresten; Ditt tips sög ju, men det kunde du kanske bjuda på? :-D
"jag avvisade aftonbladet från pressparkeringen med orden att den endast var för journalister,dom skrattade först¨,men när dom såg att jag menade allvar blev dom mänskliga och lovade att tomas ros inte var deras kompis..."
:-D
Horcoff:
Jo, vi kunde ju faktiskt se det live också ;-) Förresten; Ditt tips sög ju, men det kunde du kanske bjuda på? :-D
Sv: Mora-Timrå
Måste säga att det är otroligt kul att se hur Kari verkligen jobbar med laget under match....Tidigare män i båset verkade mest tävla om vem av dem som kunde ha händerna i byxfickorna under längsta möjliga tid...
Sv: Övrigt
SIVASN: jag har juh knäppt kort på dej och Hubbe,samtidigt som jag mer eller mindre´idiotförklarade er 2, som dom enda 2 som trodde på MIK,
jag minns att jag sa att jag skulle ta fram fotot på er 2 varje gång MIK tog poäng....nu börjar ni bli slitna i albumet,men för faan...nu går vi söderöver,...
jag minns att jag sa att jag skulle ta fram fotot på er 2 varje gång MIK tog poäng....nu börjar ni bli slitna i albumet,men för faan...nu går vi söderöver,...
« Föregående · 995594 · Nästa »
Det är tordagen det hänger på. Samtidigt som man längtar dit så vill man inte att det blir torsdag. Jag hoppas verkligen att Kari kan rensa skallarna och att han har något knep för att nollställa inför varje match. Och vilken jäkla tur att han inte har mig i laget för det är inte många positiva vibbar runt mig.