Äntligen! Truppen komplett. Se länk för info!
Bomben har briserat!
« Föregående · 575530 Till forumet
Sv: Bomben har briserat!
Blir nog alldeles utmärkt med denna spelare.
Har vi bara samma flyt med honom som med Horcoff och Cleary så.......
Har vi bara samma flyt med honom som med Horcoff och Cleary så.......
Sv: Bomben har briserat!
mora1: Nu hoppas jag bara att dom unga killarna får vara kvar i laget och få en chans fast det kommer killar utifrån så dom inte blir utlånade,för då är det bedrövligt,Det finns andra killar som inte håller klass,skicka iväg dom!!!!!!!!!
Sv: Bomben har briserat!
mora1: Nog kan de va en bra värvning men han håller då inte samma klass som Horcoff
Sv: Bomben har briserat!
zeb: Vi väntar ju fortfarande på förstacentern......Men han hinner nog hit innan seriestarten han också.
Sv: Bomben har briserat!
Anders i Budum: Hmm. Vad schysst man är i den bedömningen.
Career Potential: Fourth line winger.
Career Potential: Fourth line winger.
Sv: Bomben har briserat!
Dragan 2k: Det gäller dock i NHL vilket får ses som ok, bättre än att ha minor league player som potential.
Sv: Bomben har briserat!
zeb: Bårlänge menar på fullt allvar att han kommer att vinna poängligan i Elitserien :)
Sv: Bomben har briserat!
Db_04: Vi får väl se vad det är för något, Å andra sidan viste vi inte mycket om horcoff heller
Sv: Bomben har briserat!
zeb: Nej men Horcoff var ändå ordinarie i NHL och var med i Kanadas Vmguld lag..... denna kille platsade inte i AHL i fjol....där är ju en liten skillnad mot Shawn
Sv: Bomben har briserat!
Db_04: Nej det är väl så, Jag hade hoppas på en något mer etablerad spelare gärna svensk ,Börjar bli många utlänningar i laget nu, får väl se om man får ihop det
Sv: Bomben har briserat!
zeb: De är många som gnäller över Leksand & Moras utlänningar....de är dåligt me bra svenska spelare på marknaden nu....va inte detta er sissta värvning ?
Sv: Bomben har briserat!
Db_04: Ja jag har sett att man skriver om alla utlänningar ,Det kommer nog mer ,en riktig bra Center är väl det som skulle behövas
Sv: Bomben har briserat!
zeb: Okej enligt vad allt som sagt förut va så vare bara en som återstod alias ´´bomben´´
« Föregående · 575530