Bye Bye Harald!!!
« Föregående · 514482 Till forumet
Sv: Bye Bye Harald!!!
Bissett19:
Jo'rå. Vi önskar Harald all framgång nu när han söker sig nya utmaningar här i livet. Livet upphör dock inte i och med detta, och det är med tillförsikt jag emottser *vår* framtid.
Jo'rå. Vi önskar Harald all framgång nu när han söker sig nya utmaningar här i livet. Livet upphör dock inte i och med detta, och det är med tillförsikt jag emottser *vår* framtid.
« Föregående · 514482
Läste på texttv att eran Harald ska lämna Mora IK!!
-Vi hade alla odds emot oss men tog
väl hela hockey-Sverige med storm,
säger Lückner. Han vill inte säga
något om vad han kan tänka sig i
framtiden. -Med respekt för klubbarna
som visat intresse så vill jag inte
säga det, säger han.