horcoff: Tråkigt, mycket tråkigt:(
Daniel Back
742415 · Nästa » Till forumet
Sv: Daniel Back
Knogen: Vi lyter på hatten och tackar för Nolander. Han gjorde en stabil insats i dagens match i Långshyttan...
Sv: Daniel Back
horcoff:
Ruskigt tråkigt. Nu vill det verkligen till att den nye kanadicken är bra mycket bättre än Daniel, annars går det aldrig att försvara den svidande petningen.
Ruskigt tråkigt. Nu vill det verkligen till att den nye kanadicken är bra mycket bättre än Daniel, annars går det aldrig att försvara den svidande petningen.
Daniel Back
Daniel Back får inget kontrakt med MIK.
Han hade tränat ner sig 13 Kg frå 105 och stått i.
Han hade tränat ner sig 13 Kg frå 105 och stått i.