Några misstag och ett lojt försvarsspel vid ett av målen fällde MIK... Eller vad ska man säga? Måste säga att de kämpade oerhört bra turneringen igenom... All heder åt grabbarna!
FMM Cup
363721 · Nästa » Till forumet
Sv: FMM Cup
MrAce:
Det finns väl ett par saker till värda att nämna. Exempelvis att MIK efter drygt 4 minuter ledde med 4-0! och tvingade LIF till en rekordtidig timeout.
Nu väntar semifinal!
Det finns väl ett par saker till värda att nämna. Exempelvis att MIK efter drygt 4 minuter ledde med 4-0! och tvingade LIF till en rekordtidig timeout.
Nu väntar semifinal!
Länkar:
http://www.mik.se
http://www.mik.se
Sv: FMM Cup
Stigsson:
Om du kollar länken så kan du se att dom inte klarade av att ta sig vidare från "J 18 Västra Elit".. Det har nog inte hänt på många år att dom missat vidare spel i hösta serien vad jag vet.. Därför känns som att årets lag inte är allt för stabilt..
Om du kollar länken så kan du se att dom inte klarade av att ta sig vidare från "J 18 Västra Elit".. Det har nog inte hänt på många år att dom missat vidare spel i hösta serien vad jag vet.. Därför känns som att årets lag inte är allt för stabilt..
Länkar:
http://www.stamford.se/scripts/cgiip.exe/WService=vhockey/a_resultat.html?serie=103&season=17
http://www.stamford.se/scripts/cgiip.exe/WService=vhockey/a_resultat.html?serie=103&season=17