Jo de e som du säger att modo är svårslagna i övik men jag citerar torbjörn på morahockey.se -om moras målis håller tätt och mora får igång målskyttet kan det bli poäng.
den som skrev artikeln om "färre utlänningar i es tack" måste nog fundera över hur han formulerar sig. Beaudoin är en av de bättre i mora, så nog märks han alltid, han tillhör inte den nämnda skaran av spelare som inte märks!!!!!!
Hon kommer inte att ha den.Mitt inlägg var en passning till Kickan, men hon verkar inte vara närvarande för tillfället.Om hon hade varit det hade hon huggit som en Cobra :)
Metal Guru: Hej på er! Jag tror att Da(r)lingarna är ett sagofolk. Såhär trevliga och hjälpsamma människor finns inte, fast bara litegrann. De finns i Falun iaf.
Herregud, efter bara en vecka känner jag att jag faktiskt skulle kunna tänka mig att bo i Falun, även om Uleåborg är nr 1 fortfarande med Luleå som god tvåa.
Snart dags för lulingmatch i Mora. Jag lär finnas på plats.
Db_04: Ragnarsson har ju uttalat att han inte vill pendla och börjar han med Brynäs så blir det några mil. Jag tror han håller sitt löfte, fast behöver han nytt plåttak så finns det sponsorer i Brynäs som sysslar med sådant ;-)
Bengt: Han kanske vill vinna ett sm-guld? För den chansen är inte det inte för många lag i Uppsalas närhet som har. Nog för att han säkert har ett sm-guld stående hemma i prisskåpet. Men av sin egen statistiken att döma så betvivlar jag på att han personligen är nöjd.
Är dock tveksam till hans äregireghet som spelare, när han tackar nej till reservplats till OS..
Forever MIK: du har rätt i att DIFs vinst är mer att hetsa upp sig över än att Leksand lyckas gneta åt sig poäng mot ett plånbokslag utan hjärta.
En vis Rättvikare påtalde under periodpausen Mora-DIF nu senast att vi inte ska fira förrän vi både praktiskt och teoretiskt är fredade från kvalseriespel. Kan vi sedan ta en slutspelsplats också så öppnar vi Champagneflaska nummer två. Skulle dessutom Leksand dratta ner i kvalet får vi väl gå till ICA och köpa en Champis som vi korkar upp under jubel.
Alltså, håll drickat på kylning tills vi är på säker mark, men då jävlar ska vi fira, för klarar vi nytt kontrakt har vi gjort en succésäsong och får vi dessutom slutspel räcker inte ens succé för att beskriva hur jäkla bra gjort det är.