Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
mattias - 74:
teknik kan vara mycket mer än en popnitstång.
mattias - 74:
Var det värvningsfönstret han talade om. Det som bara fick vara öppet en vecka i januari?
Portello: Hade du sagt till tidigare hade jag kunnat skicka över "Demographic methods and concepts" så du hade kunnat läsa den åt mig.
Lite filmtittande brukar aldrig vara fel. Själv ska jag väl försöka komma igång med att kolla på serien Surface som legat på hårddisken alldeles för länge utan att bli sedd.
mattias - 74:
Har ni hört att det ryktas att Boggen ska sluta med hockey?
Jag fick femma i teckning av hans pappa på Stranden.
insu:
Äääh, då måste man ju hålla sig till tråden även om man skitsnackar. Bättre ha en enda stor sådan där allting kan samlas. Seså, Stigsson. Du kan få äran...
insu:
Hmmm, musik-DAT det där va? Personligen är jag på jakt efter en begagnad DAT-bandare till PC:n, intern eller extern. Och nej, det har inte med Boggen att göra. Ni får starta en "Apropå ingenting..."-tråd här också. De är suveräna och borde finnas i varje GB. :-)
Poffa:
nix - har inte sysslat med DAT varesig profesionellt eller privat på denna sida sekelskiftet.
Metal Guru:
Jo, allt mitt är också privat. På jobbet kör vi med DAT-spelare och daglig, eller nattlig rättare sagt, backup på servrarna. Funderar på att skaffa mig DAT-bandare hem också, men än är det för dyrt jämfört med kostnaden av HDD och DVD-RW.
Du vet inte om någonstans där de har bra priser på DAT-bandare?