Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
mattias - 74: Jag skulle tro att men resonerar som så att man behöver en tuff kille som ska in och störa framför mål för att få igång målskyttet. Vi har varit alldeles för mesiga med det skitgörat i år. Vet inte varför du hakat upp dig på våra backar så, det började du ju med redan innan serien hade börjat.
AiB: Kom igen nu, inte börja såga innan han har fått chansen att visa vad han kan. För övrigt vet vi inte att det är sant än eftersom ingen officellt från klubben har kommit.
För sent, Chief:
Kakorna är historia. Och vad Hästbacken anbelangar, så är det varje pensionärstants blöta dröm att få besegra den multipelt.
Det ska nu bli mitt måndagsförmiddagsnöje.
Jag har några blå över, men de behöver du väl inte denna säsong?
Stigsson:
Aah, då kan jag fortsätta att leva inkognito ett tag till, trots att ni krympt hemlighetsmakeriet kring M.Guru rejält nu.
Synd på kakorna.
Det blir tjugo gånger upp och ner för Hästbacken för att hålla jämvikt i kaloriintaget. Med ryggsäck.
"Fast ifall den nye bagaren kan få dom gamla att baka bättre bullar, så är väl iofs alla medel godkända medel..."
I det här fallet tolkar jag det som att det är konserveringsmedel. De tidigare bullarna hade, som Stigsson var inne på här nedan, inte så lång hållbarhet som man hade önskat :-)