Verkar som att vi drar på oss utvisningar för allting idag också!:( Hoppas minuterna jämnar ut sig i de andra perioderna... Då kommer vi nog ta hem denna match!:)
Step: Okej, hoppas att den nya saken blir lika bra som den gamla. Eller bättre ;) Men just nu känns det lite tomt när de bara kommer ut ur en öppning i sargen, utan något speciellt..
Go_Bananas: Hästen tar för stor plats och väger bly. Så den går ej att använda. Men vi försöker fixa ett alternativ på samma tema, dalahäst allså. Men inget kan lovas just nu.
sold: Klart man vill att det ska vara ljusshow! :) Det är ju det som är det lilla extra, så man kommer i stämning lagom till matchen. Själv saknar jag också dalahästen de brukade komma ut ifrån.. Någon som vet om den kommer tillbaka?
Dino: Röken är till för att skapa en extra effekt!Den är helt ofarlig och t o m miljövänlig. Enligt säkra källor så kommer det inte att bli nåt ljus i år,så FMM Arena kommer att vara den tråkigaste arenan på den punkten.Möjligtvis att det finns en lampa BAKOM spelarna när de kommer in på isen,inget som kommer att snurra runt på publik & dylikt.
sold: Visst ska det vara ljusshow! Däremot behövs ingen rök.....Det ger lite extra tändning både till oss som publik och spelarna (tror jag)..... Vem har sagt att det inte blir så?
Hej alla hockeygalningar! Har en liten fråga till er som går på hockey: Tycker ni att det skall vara en ljusshow när man spelar intro och att man strobbar på målburen när det har blivit mål? Det skall tydligen inte vara nåt sånt i FMM Arena i år.
Db_04: Nähä, inte det.. Jag tycker bara att det är alltid kul att vinna (särskilt mot Leksand) och tråkigt att förlora, men man får inte hänga upp sig på förluster på försäsongen. Men segrar mot Leksand är alltid nått att glädjas över, det tror jag alla Moringar håller med mig om. :) Då spelar det ingen roll om det är försäsong eller slutspel. Fast det sistnämda lär inte ske. Då får vi glädjas åt att vinna mot nån annan istället. ;)
Attans också att vi inte vann!! :( Men jaja, det är som ni säger, nya tag på lördag. Och sen är det ju bara försäsong än så.. Vi kommer igen när den riktiga säsongen börjar! :)