IsCaN: Sluta gnäll om det där. Låt tränartrojkan bestämma!! Vi ser dem ju bara högst ett par gånger i veckan. De ser ju dem för tusan varje dag på is!!!
jag tycker Sperrle har helt klart visat vad han går för! det är för mig en gåta att vehanen fick stå mot leksand i måndags där han inte alls spelade bra! första målet stod han alldeles felplacerad i målet! och att han då får spela idag är ju då än ännu större gåta! Sperrle är helt klart bättre i vehanen sett till allt! men eftersom harri tar vehanen i första hand även om sperrle är mycket bättre både på matcher och träningar. jag har själv vart och tittat på några träningar. spec. matchträningar och sperrle är bättre i stort sett varje gång.. så ja säger bara hoppas sperrle får stå mer annars så hoppas jag på en harri mindre i båset!!
Alisandali: hahaha jag sitter i ett rum med webradion, det andra rummet har jag min dator med svenskttangentbord men utan webradio...det natverkskortet klarar inte av nagonting sa jag har polarens dator! haha bra observation! Satt precis och funderade pa varfor ingen reagerade!
robin: Snabb förflyttning mellan Mora och Florida , och tangentbord med och utan prikar . På 4 minuter över pölen skumt ?????????
sold: äsch, upp med hakan drantjävlarna har fått ett mål för mycket men vi har många fler att göra. robin @ Mora Idag kl. 19:41 Besvara Visa ämne
Sv: MAtchen igang!
Thanksgiving har idag, snart skall det atas mat for fyra veckors framover. Hoppas bara att jag far ett bra resultat att smalta maten med! robin @ Florida Idag kl. 19:46 Besvara Visa ämne
robin: Dom visade just målen i LIF-MIK på canal+ Skott från vänster av LUPASCHUK, målisen lämnar retur som går till höger, där står KERMAN och rakar in pucken i tom kasse. Leksands mål skiter jag i, inget att se
mora1: haha absolut, tycker att det kanns stabilt an sa lange och att Mora har minst nagra vaxlar till att lagga i. Leksand verkar dock prestera pa topp och for mig later det som om de gor en av sasongens basta matcher....