Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Knogen:
Det var tolv frågor till. Den ene sanslösare än den andre. Men det var bara jordbruksredskapet som etsade sig fast på insidan av min hjärnbark.
Knogen:
Bingo!
men
Jordbrukssredskap, Knogen, jordbrukssredskap.
Alisandali:
Bra gissat. Men jag vill ha fler försök till svar innan jag avslöjar svaret.
Stomatol:
Ingen som ens vågar gissa på fråga nio i tipspromenaden?
Slinger:
Ni lirade i Bortglömda Baren, strax efter Pilsnerträdet på tipsrundan. Här börjar mina konturer bli suddiga, och allt närmar sig preskriptionsgränsen. Tack.
Slinger:
Björne flyttade se'n till Stallarholmen, och drev en restaurang där. Efter -Terassen-pizzan på Lilla Björn blev legendarisk, med hög rockmusik till fyra sorters fryst pizza (som snabbvärmdes upp i ugnen), och då trycket blev högt kunde bagare Stabben och Björne freaka loss och ge sig ut på luftgitarrsolo med pizzaspadarna i lokalen.
Hälsovårdsnämden göre sig icke besvär, händelserna är preskriberade.
Jag tror det var Björnes mamma - som fyllde 60 den midsommaren filmen spelades in - som ägde fäboden.
Andra grannar i Ången var inte såå impade av festligheten som nog är det mest ultimata i tema-festlighet jag hittills upplevt.
T.ex den här frågan i tipstävlingen som Muggla knåpade ihop ett år har hemsökt mig sedan dess:
9)
I vilket sydamerikanskt land smugglades det mest knark i jordbruksredskap i 1975?
1) Argentina.
x) Brassilien.
2) Columbia.
Slinger:
Det var väl två midsomrar på raken som Björne's (Lilla Björn) sommarfäbod invaderades av c:a 200 pers för ogudaktigheter.
"Mygg- och spermmidsommar" döpte någon evenemanget till.
En sjysst videofilm spelades in under midsommarafton II.
Stomatol:
Full Fullare Fullast PackMoped känner jag inte igen.
Nej, där kan jag aldrig ha varit. Jag förnekar allt.