Skall bli roligt och se hur lång tid det tar nu innan vissa moringar sågar honom och säger nånting i stil med att Har aldrig gillat honom " eller "han var väl inget vidare"
Db_04: Ärligt talat så var nog inte Mora så villiga att betala allt för mycket för Ross, personligen har jag aldrig räknat med han. Pratade med Eric J. igår och han hade pratat med Ross och att han skulle då välja Mora om han kom till Sverige. Mora satsar hellre på forward.
Mike Skinner: är medveten om det :) ni få snickra i hop ett par baracker åt dom... kanske NP RAMS kan få sisådär en 10-15 st också och börja klättra lite i seriesystemet
Db_04: Haha, ja. Asplövens HC är såklart målbilden för oss, vi jobbar ju på det. Till nästa säsong hoppas vi på att få väck Bogg, Jansson, Granström och övriga svenskar, man måste ta ett steg i taget. :)
Mike Skinner: Det går inga matcher ännu. De rekommenderar 2Mbit/s-eftersom det är lite svaj i sändningarna. Håll tillgodo med Highligts(målen) för 29:- i månaden, de kollar jag ofta på och där kan man se en speciell spelares-lag alla mål.
horcoff: Okej. Nåja, man har ju trots allt sett matchen förr, så så illa är det väl inte. Man kan ju alltid titta på när Mackan Ericsson snurrar leksing från Kvalserien om och om igen, om man saknar MIK-LIF :)
Verkar som Blatak är kvick i benen iallafall, men lite oroande att det inte står något om hur Brendl är på försäsongen, det är väl honom man är lite skeptisk mot?
Mike Skinner: Ja, nu har jag letat lite och hittar bara fotboll att se. När serien startar då går det att se matcher det vet jag, men om MIK-LIF matchen sänds som streamline det återstår att se. mystation support har 0942-47620. Jag kollar med dem. Jag har 8Mbit/s men så väldigt bra bild är det ju inte, inte som på TV och de kanalerna har jag inte.
Mike Skinner: Jag hittar inget inne på Canal+ men då är jag nästintill blind också. Jag såg en del matcher för 99:- förra säsongen. Det bör ju gå med 0,5M. Highligts sänds ju med 300-800-1337 kbit/s. Jag har ett telefonnummer till dem jag ska kolla imorgon.
mora93: Ryckte på Elithockey.net att Ross Lupaschuk är på väg till NHL, det har han ju varit helatiden eller är det nått nytt på gång att han får kontrakt. Någon som vet om det är någon substans i det ?
Kenny: Ja, inte var Ross nå´n klippa i egen zon direkt. Lite smått nervöst när denna man var siste man på egen blå. Klart är att det vore kanon om han återkom som forward. Kul att se hur det skulle gå, och Ross är ju en bra kille att ha i laget. Så låt oss hoppas.
RQT: Skulle detta bli verklighet vore jag mycket nöjd! Faktiskt lite av en önskedröm från min sida. Killen har faktiskt ruggigt bra teknik och kan lägga riktiga smörpass... Vi pratade lite om detta på jobbet förra säsongen, och vi var rätt ense om att han kanske skulle kunna vara en riktig powerforward... Jag hoppas iallafall på en sådan lösning. Han kan ju dessutom stå på blå och dra in några i powerplay, även om han står listad som forward i laguppställningen.
Skall bli roligt och se hur lång tid det tar nu innan vissa moringar sågar honom och säger nånting i stil med att Har aldrig gillat honom " eller "han var väl inget vidare"
Finns vissa som är ganska pigga på det här på HS!