Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Enligt Aftonbladets "inför matcherna" så spelas alla tre kamper mellan DIF och SSK ikväll.
Stigsson: Ja, jag tar väl mitt ansvar, och kastar första stenen.
Fan vilken jävla sopa till domarjävul, hur i helvete kan han döma så in i helvete motståndarfärjat hela tiden. Han är en skam för domarkåren. Fy fan inför tvådomarsystem på en gång.
Mot Linköping ikväll
HD Marcus Vinnerborg, Ljungby
LM Joakim Karlsson, Axvall
LM Conny Fredriksson, Hammarö
Det börjar dra ihop sig till avgöranden i de bägge J20 serierna. Fyra bästa lagen i norra och södra kommer spela i vad som kallas J20 Superelit Top8 efter jul.
I södra serien är det redan klart att det blir Linköping, HV71, Djurgården och Frölunda som avancerar till denna serie.
I norra serien så är det däremot inte riktigt klart än. Brynäs är som enda lag klara för spel i top8. Om de andra platserna så är det fortfarande sju lag som har en teoretisk chans. Timrå är väl så gott som klara med 44p och 4 matcher kvar att spela. Övriga är Mora 41p (5 matcher kvar), Västerås 35p (6), Luleå 31p (4), Modo 30p (6), Leksand 29p (5) och Björklöven 27 (6).
OK, Thomas W:
Det finns alldeles för många domare som håller en alldeles för låg nivå. Säg att vi kickar på stående fot de 75% av domarna som vi talar om.
Fine.
Så. Hur genomför vi nu torsdagens omgång, när det nu går sex matcher samtidigt. Låt höra, jag är idel öra.
Och låt oss nu reda ut det här problemet innan vi fortsätter att såga män i randigt vid anklarna.
Konspiration, transpiration, inspiration... whatever.