Frölunda - Mora IK
« Föregående · 632898 · Nästa » Till forumet
Sv: Frölunda - Mora IK
...och antal trepoängare hittills under säsongen:
9 Mora IK
8 Timrå IK
6 Brynäs IF
6 Södertälje SK
5 Djurgårdens IF
4 Leksands IF
Lägg märke till att det fortfarande är svart uppåt i tabellen. Men samtidigt är det vi som får mest luft i bottenträsket. Den fasta marken under våra fötter är förmodligen ingen fast mark utan bara andra lags spelartrupper. Trampa på!
9 Mora IK
8 Timrå IK
6 Brynäs IF
6 Södertälje SK
5 Djurgårdens IF
4 Leksands IF
Lägg märke till att det fortfarande är svart uppåt i tabellen. Men samtidigt är det vi som får mest luft i bottenträsket. Den fasta marken under våra fötter är förmodligen ingen fast mark utan bara andra lags spelartrupper. Trampa på!
Antal insamlade poäng på de sju senaste matcherna:
(sju senaste även för Timrå och Tälje - trots den uppskjutna isfrimatchen)
Mora 10
Leksand 9
Djurgårn 7
Timrå 4
Brynäs 3
Södertälje 3
(sju senaste även för Timrå och Tälje - trots den uppskjutna isfrimatchen)
Mora 10
Leksand 9
Djurgårn 7
Timrå 4
Brynäs 3
Södertälje 3
insu:
Åfan. Ja, jag var inte på plats...
T.Salo är skadad. Kommer inte stå i Rosno Cup enl sportradion nu.
Åfan. Ja, jag var inte på plats...
T.Salo är skadad. Kommer inte stå i Rosno Cup enl sportradion nu.
Nej, flickor, nu laddar vi för kvällens sittning med Wikegård och hans shorts. Tack för ikväll!
Metal Guru:
3-3 är dock ett utmärkt resultat mellan Diffarna & biffarna. Låt måltorkans heta sol steka över förlängningen!
3-3 är dock ett utmärkt resultat mellan Diffarna & biffarna. Låt måltorkans heta sol steka över förlängningen!
Metal Guru:
Nej, de tog ut målvakten i samma sekund som den första brynäsaren kom in.
Nej, de tog ut målvakten i samma sekund som den första brynäsaren kom in.
...och webbradion övergår till P3, Djurgården-Brynäs. Snacka om temposkillnad mot webbradion. "Vilken alldeles sanslös tavla av Brynäsförsvaret och Djurgården får alldeles gratis göra 3-3, ojojojoj vilken tavla", säger Lasse Granqvist.
"Vi har fullt förtroende för Boorken" säger Brynäsledningen. Det brukar man göra fram till ungefär trettio sekunder innan tränaren för sparken. (Ja, förutom Masken om Pirro då.)
"Vi har fullt förtroende för Boorken" säger Brynäsledningen. Det brukar man göra fram till ungefär trettio sekunder innan tränaren för sparken. (Ja, förutom Masken om Pirro då.)
Metal Guru:
Nu vet Brynäs hur det kändes för oss förra matchen... och förrförra
Nu vet Brynäs hur det kändes för oss förra matchen... och förrförra
Skit. Gamle Morabacken Magnus Hedlund avgjorde i Södertälje. Men bättre poängfördelning 1-2 än 0-3.
Djurgården tar ut målvakten och spelar sex mot fyra, tid 57.25.
Djurgården tar ut målvakten och spelar sex mot fyra, tid 57.25.
Knogen:
Synd, om jag minns rätt har vi åstadkommit oavgjort mot just Frölunda X antal gånger både den här och förra säsongen.
Synd, om jag minns rätt har vi åstadkommit oavgjort mot just Frölunda X antal gånger både den här och förra säsongen.
Sudden i Kringelstan. Håll tätt nu, båda lagen!
...och kvittera Brynäs ledning, Djurgården!
...och kvittera Brynäs ledning, Djurgården!
2 min kvar i SSK-LIF - och kryss.
Lite mer kvar i DIF-BIK - och kryss.
Vi siktar också på kryss!
Lite mer kvar i DIF-BIK - och kryss.
Vi siktar också på kryss!
Knogen:
Det tycker jag med. Men om vi kvitterar funderar jag på om det inte är läge för Harri att göra en Wikegård och låta Lupachuck ta med sig Kallio in i utvisningsbåset.
Det tycker jag med. Men om vi kvitterar funderar jag på om det inte är läge för Harri att göra en Wikegård och låta Lupachuck ta med sig Kallio in i utvisningsbåset.
Ännu en målvaktstavla, tydligen. Trist att släppa in mål när man för matchen, efter att ha tagit en skitutvisning i offensiv zon. 2-2 i båda de andra matcherna nu.
« Föregående · 632898 · Nästa »
Öppet spår el kortvasan?