MORA IK v.s BRYNÄS IF
« Föregående · 663710 · Nästa » Till forumet
Sv: MORA IK v.s BRYNÄS IF
ja, lex:
Som sanningsenlig socialsyrelserepresentant brukar han väl rekommendera sex till åtta målvaksbyten per match mot Mora..?
Metal Guru: En och en halv periods vandring mellan hopp och förtvivlan. Just nu är det HOPP som gäller.
Du är tröttsam, Hans Goransson:
Nog kommenterat.
Låter som det är et jämra ös. Har jag missat nåt?
Får man drömma om ett ledningsmål... och sen att Simons presenterar ett vasst nyförvärv ikväll?
Hans Goransson: LÄGG AV NU! Bedriv din hatkampanj mot Harri någon annanstans.
SIVASN: Det är inte säkert, men förmodligen skulle vi klarat oss undan kvalspel.
MonkeyBoyF: Ska vi tacka Harri för Brynäs 3 mål också, varav 2 mål är klara målvaktstabbar av Harris kompis.
Drakarna hade utlovat nåt speciellt till dagens match, är det nån som kan rapportera om vad?
Länkar:
http://www.mik.se
http://www.mik.se
Hans Goransson: Å med han å samma lag så skulle vi vara klara för slutspel?
Hans Goransson: Säg en ledig tränare som skulle fört oss högre i tabellen nu då
Stomatol: När jag ser din signatur så begriper jag att du är förtjust i Harris ständiga leende. Mediakåt finne är ett uttryck som används om Harri Rindell
i mediakretsar därför att han gör allt för att synas och försöka att framställa sig som en demontränare. Jag tror inte ens Expressen kan tvinga Harri att ställa upp på en intervju mot sin vilja. !!!!
Du får gärna småle, du får gärna hånskratta också. Men efersom Harri har så britfälliga kunskaper i ämnet ishockey, så måste han utmärka sig på något annat sätt. Berätta gärna för mig om vilka meriter Harri Rindell har,
förutom sin sociala kompetens.
i mediakretsar därför att han gör allt för att synas och försöka att framställa sig som en demontränare. Jag tror inte ens Expressen kan tvinga Harri att ställa upp på en intervju mot sin vilja. !!!!
Du får gärna småle, du får gärna hånskratta också. Men efersom Harri har så britfälliga kunskaper i ämnet ishockey, så måste han utmärka sig på något annat sätt. Berätta gärna för mig om vilka meriter Harri Rindell har,
förutom sin sociala kompetens.
Låter alldeles för mycket Brynäs nu...
Då övriga resultat för en gång skull går vår väg
Då övriga resultat för en gång skull går vår väg
« Föregående · 663710 · Nästa »
Bif_FANS:
Jo'rå, visst har vi det. Vill du att vi ska aktivera dem också..?