Metal Guru: Blev så förbannad på spelet i ishallen så jag åkte hem efter 10min i andra, och vad händer då, jo det blir både 1 och 2-0 när man sitter i bilen och lyssanar på radio. Neckar gjorde en ordentlig checking from behind med det var inte så smart, först fick han spö av 4 moraspelare och sedan matchstraff.. Huvudomaren såg inte detta utan det var en linjeman som fixade detta. Många tomma stolar på läktaren oxå.
Metal Guru: Varför måste Moras matcher alltid kommenteras av dåliga kommentatorer och bisittare... Marcus må vara en bra hockeyspelare men han låter väldigt trött i radio. Där ligger Leksand hästlängder före med en Abris som alltid säger vad han tycker. Kan inte Mora vaska fram någon liknande profil att sätta i hytten??
0-0 efter första 4-8 i skott, med SSK som skottvilligast. Beige match, enligt skadade Marcus E.
Noterar att vi har inte skjutit minskt skott i de sex förstaperioderna. Brynäs har bara mäktat med två stycken. Dock har de på dessa skott gjort ett mål.
mr big: hmm ja tar inte ut nån ilska på dig men du skriver lite knepiga inlägg ...nån lär ju svara på dom också :)
Samtidigt så tror ja inte ja har nått för att skicka massa mejl till Leksands IFs kansli.....däremot hoppas ja att t.ex Superstars drar i gång nått.....
Stigsson: jo men visst är de nått som är lite galet om bara ett 40 tal är intreserade av en derbymatch...tänk dig Stockholmsderby nästa höst Djurgården ligger som jumbo och möter AIK som inte ligger så mycke bättre till.........så lovar ja dig att de är minst 20 000 pers ändå :)
Nu är det stora skilnader mellan daladerby och stockholmsderby :)
men ja hoppas ändå på att minst 100 talet leksingar intar FM Mattsson Arena
mr big: Men snälla människa du tror väl inte på allvar att det blir en match utan Leksingar bara för att dom inte vill åka tåg! Det finns väl andra sätt att ta sig hit på.
Men det är klart attom du vill ta ut din ilska på mej istället för att mailbomba leksands if med dina egentliga åsikter så är det okej. Jag förstår dej. Många skulle nog misstycka om du skrek ut din ilska över klubbledningen istället. vilket nog skulle vara det bästa för er förening för det kan ändra på saker och ting..
Det visar att du inte har någe råg i ryggen alls..