Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Knogen:
Detta ser riktigt lovande ut, kan vi bara behålla #8 och #14 oxå så skulle ja bli väldans nöjd så länge
Camilla:
Jag gissar att det kommer bli blandat i matchserien mot HV, både Petri och Daniel. Och jag tror att båda kommer göra bra ifrån sig.
Vill ni se Moras första slutspelsmatch på 36 år så lär ni skynda er nu. Sittplats har sålt slut under dagen men fortfarande finns ca 600 ståplatser att kämpa om.
Eftersom ett flertal spelare nu börjar skriva på för nästa säsong så känns det som om det är dags att starta den här tråden som kan följa med oss under sommaren.
Idag är det backen Thomas Skogs som skrivit på för ytterligare två säsonger i MIK och sedan tidigare har Jonathan Granström, Marko Tuokko och Anders Bastiansen gjort detsamma.
På tränarsidan är det klart med Harri Rindell och Pär Djos för en säsong.
Nu är det officiellt att Harri Rindell och Pär Djoos stannar som tränare även nästa säsong. :-)
Db_04: Han har kommit starkt och gör iofs fortfarande en del "valpiga" misstag men är en stor talang och jag är mycket imponerad av det fysiska kvaliteer som han visat efter jul.
Anders i Budum måste tycka att det har gått osedvanligt dåligt för laget i år eftersom han vill göra sig av med så många ur kärntruppen. Den kärntrupp som betyder oerhört mycket för lagsammanhållningen.
Att han vill att Simme ska väck ligger nog mest på det personliga planet skulle jag tippa. De allra flesta andra här har nog en helt annan uppfattning om hans vara i klubben.
Det är bara att hoppas att AiB inte sitter på någon viktig styrelsepost inom klubben, för i så fall bör vi bäva för vårt lags existens.