Tikinmyheart: nej men han har ju aldrig varit nån riktig poängplockare men han har säkert hög moral och jobbar stenhårt hela tiden. men helt klart inte en man för en första kedja precis. men jag hade inte ha nånting emot att se honom i Mora tröjan igen.
Förresten så blev det klart att Marcus Kristoffersson lämnar SAIK idag. Var ett tag sen han var i Mora men jag skulle inte ha nånting emot att se honom i Mora tröjan igen.
mattias - 74: erat fall blir era backar och en målvakt som kanske målvakten i en kvalserie. ni har 2 bra backar sen har ni inte nå fler bra backar tycker jag.
PappaKeno: De siffrorna är nog rätt svåra att få tag på skulle jag gissa. Iofs har jag ingen aning, det kanske är offentliga handlingar? Tvivlar på det dock. Som sagt, i vilket fall som helst är en dubbling av sponsringen trots degradering odelat positiv, hur mycket de än bidrog med ifjol.
mattias - 74: Det är väl ganska uppenbart att det läckt någonstans, men att "alla vet" och att klubben officiellt går ut och bekräftar är ju två helt skilda saker. Det finns förmodligen en rätt bra anledning till att klubben inte bekräftar, förmodligen något i kontraktet som säger att han inte är anställd före hans tidigare kontrakt gått ut, vilket det i så fall inte gjort ännu.
Kristofersson är lite småful så det är en spelare som ni behöver nu när Tuokko finns i Modo.