Otroligt dåliga hemmakommentatorer. Skriker som som en dåre varje gång Luleå är nära mål. När vi gjorde vårt andra mål så fattade knappt att det var mål. Sopa!
Nalia: Ja, lita inte på mig - jag är lagom snurrig när jag försöker komma ikapp alla andra. 4-2 till hemmalaget, men Mora i vinnarhålet efter att 'vaggat in motståndarna i falsk säkerhet'.
Dalmas1: skydden tyv lika breda äv denna säs, målburen borde växa 20 cm på bredd o 15 på höjd. vi vill se mer mål o inte en tomte som täcker allt i vissa lägen.
Stigsson: låter som en bra ide´. Det kanske vänder matchen om vi lämnar datorn ifred. Tänk att kolla sportnytt och höra om MIK:s makalösa vändning......
Step: Tydligen har Mora lagt ett par frilägen rätt i magen på Rautio - lätt att vara målvakt då. Är inte skydden mindre i år - snälla börja sikta vid sidan av dem!!
Jahapp, Stigsson: Jag tycker vi - i enlighet med förra årets taktik - vaggar in våra motståndare i falsk säkerhet. Va..? Har vi redan vaggat in dem i 'äkta' säkerhet?
Ja det blir en tuff säsong tror jag såvida inte man lyckas plocka ihop folk till en utpräglad förstafemma som kan lyfta spelet en nivå till. Det ligger lite i luften att Luleå kan vinna det här ganska enkelt men jag hoppas jag har fel. Det är rätt mycket skott också 15-12 så det verkar finnas utrymme för 4-5 mål till. Vi får väl hoppas att dom hamnar i rätt kasse.