Steff: Han plockar tydligen spelarna i klump. Så snart är det väl dags att plocka ut 3-4 MIK-spelare på raken. Vore bra om vi kunde utnyttja det här PP:t innan dess.
insu: Ja, nördigare än så här blir det inte. Kan inte någon av oss skaffa en sjysst kabelTV-koppling så kan vi samlas som civiliserade människor framför TV:n istället?
Var det inte Nolander som spelade i nästan alla PP förra säsongen, placerad framför mål. I år verkar han inte ha lika stort förtroende, spelar han PP idag, någon som har någon koll på det?
Dalmas1: Ni har flyt, och är effektiva, skulle man kunna säga. Bara 9-4 i skott, trots fyra numerära överlägen för hemmalaget. Vi kommer igen, lita på det!
Bisittaren berömmer Moras boxplay: "Så fort Timråspelarna har skottläge går klubborna som äggvispar hos Moraspelarna". För övrigt är det Anders Nilsson som kommenterar matchen. Jag trodde vi värvade honom från Timrå för flera år sedan.
MrAce: Är det bara Moras utvisningar som registreras på swehockey? 14.28 2 min Mora 9. BOGG, Håkan TRIP 11.40 2 min Mora 14. JOHANSSON, Eric CROSS 08.21 2 min Mora 11. BASTIANSEN, Anders HI-ST 07.21 10 min Mora 13. TUOKKO, Marco CHE-B 07.21 2 min Mora 13. TUOKKO, Marco CHE-B Eller har man mutat den ryska domaren med svensk vodka?
Han plockar tydligen spelarna i klump. Så snart är det väl dags att plocka ut 3-4 MIK-spelare på raken. Vore bra om vi kunde utnyttja det här PP:t innan dess.