Mora IK

HockeyAllsvenskan · 45275 inlägg · 1668 ämnen
« · 653187 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.

Sv: Matchtråd FBK - MIK
godnatt, tråkigt att lyssna på. Dags för TV:n! Illa tagna utvisningar vinner inga matcher.

Men va fan!! Har de inte snackat om det här med utvisningar?

williamthekid:
en tidig 2-0 ledning känns väldigt bekant på något vis...

williamthekid: De går inte och vara en man mindre på plan, var ska de här sluta, Nej nu de hålla sig i skinnet.

Då går det som det går!

tack å gonatt

Hur ska det här gå? Ingen Lex på plats som kan rycka ut och skotta grannskap, och ingen Insu som kan sätta på sig kepsen.

Idag får du dra ett tungt lass Nalia. Du får nog radera hela hårddisken är jag rädd ;-)

Men varför ta en massa utvisningar hela tiden????

sold: De har vi inte råd me.

vi bjuder juh in dom nu...

dubbel utv

Nalia: Dags för ett bloss : )

sold: DE kan inte vara sant, de ju inte de här vi behövde :-(

Efter 20 sekunder...ja jippie :S

nej nej nej

mål fbk självmål

Kvällens laguppställning:
19. ERIKSSON, Marcus 20. SANDBERG, Magnus 31. GRANSTRÖM, Jonathan
4th Line 5. OLSSON, Jesper

--------------------------------------------------------------------------------

41. BERGQVIST, Kenneth 11. BASTIANSEN, Anders 49. ELOMO, Teemu
3rd Line 28. BERGSTRÖM, Calle 70. NOLANDER, Peter

--------------------------------------------------------------------------------

14. JOHANSSON, Eric 32. BEAUDOIN, Eric 22. KERMAN, Kalle
2nd Line 10. JOHNSSON, Pierre 12. KULTANEN, Jarno

13. TUOKKO, Marco 78. SIMONS, Mikael 77. JANSSON, Martin
1st Line 8. LUPASCHUK, Ross 6. SMREK, Peter

Goalkeepers 35. VEHANEN, Petri
1. SPERRLE, Daniel

Sv: FBK-MIK
Forever MIK:

Ingen aning och bryr mig inte

mattias - 74:
En match ja, Räknas inte den mot skansen då? Avstängd ikväll = 2 matcher

Matchtråd FBK - MIK
Dags att starta en matchtråd!

Forever MIK:

Enligt vad jag förstod skule han få en matchs avstängning så han är nog inte med ikväll!!

Forever MIK:
A.Nilsson är inte med på den line up som visas på swehockey,betyder det att han fortfarande är avstängd eller är detta en preliminär line up som lämnas långt i förväg?

Sv: Hemsidan
freppe:
Nog är räknaren manuellt uppdaterad men den uppdateras åtminstone varje dag eller i alla fall när Håkan är på jobbet.

Antar att du kan ringa och boka via kansliet också om man inte får bra platser via automatiken på ticnet.

Säsongskorten är fördelade över hela arenan men flertalet är såklart sålda på långsidorna på B, C, E , F.

Kalas! Hoppas bara att räknaren är korrekt och inte en manuellt uppdaterad siffra som ändras var 14:e dag.

Någon som vet hur man ska göra om man inte är nöjd med placeringsförslaget man får när man bokar på Ticnet?

Jag skulle vilja hitta en plats på sektion A, B eller H, rad 5-7 men får antingen rad 1 eller rad 11.
Hur många säsongskort har sålts och vart har dessa satt sig?

Någon som hört något om A Nilsson???????

peo m: instämmer

Mycket bra service med biljettläget inför nästa match på morahockey.se, nu slipper vi kanske dessa ideliga rykten om att sittplats är slutsålt fast så inte är fallet.

Sv: tränare
Tubest:
han har kontrakt till sista april i år....

Sv: tränare
marshall:
Harri har väl 1 år kvar på kontraktet vad jag vet.

tränare
läste i gårdagens aftonbladet om tränarna i ES. Får hoppas att Rindell. Djoos och ross stannar ett år till......

Sv: tryck
SIVASN: Haha, ojojoj, jodå.

Jag har nog tagit i genom åren, men bara för att inte jag sjunger varje match längre så betyder ju inte det att ingen annan ska det. Visst kan jag komma förbi och festa lite på läktaren, men det måste ju finnas intresse av att sjunga och göra något speciellt på ståplats eftersom att det är samma personer som varje gång går dit.

Alla som står på stå gör det för att de dras av något, det borde vara att sjunga, vilket ni gör, bara inte tillräckligt högt eller variationsrikt.

Annars tycker jag att alla jobbar bra, snygg overhead mot LIF förresten.

Forzlund: Du får väl ta i lite då oftas e de dom som inte ropar som gnäller på dom som gör det!!

Och sperrle står väl eftersom vi möter ett topplag på bortaplan...

Metal Guru: Såld bjud på Peos

Forzlund:

Så då kan jag få köpa din matchtröja för 1kr..?

Frisco: Jag måste säga att jag håller med den som lagt in annonsen, det borde kunna vara betydligt bättre tryck på matcherna än vad det är. Stora perioder är det riktigt tyst på ståplats, och inget vidare volym i sångerna.

Dessutom borde variation ingå i utbudet.

P.S Bara för att man nu säger vad jag tycker så behöver ju inte alla gnälla och bli sura, man måste ju kunna säga vad man har på hjärtat.

SIVASN:
"...men det värkar inte bekymra dom."

Vilka hårdingar! Annars blir väl de flesta bekymrade över värk ;-)

För övrigt tycker jag att det är dags för MoDo:s Svartvadet att åter ge sig ut och önska livet ur föreningar med "sunkiga" hallar (se länk). Minns att han efter senaste mötet i Mora snubblade ur sig att han hoppades vi skulle åka ur, eftersom vi hade en så sunkig hall. SSK:s Fagerlund säger ju t.o.m. själv att nya arenan suger:

"Vår hall ser förskräcklig ut"

Det går väl inte för sig i elitserien va, Svartvadet?

Vadå spela hockey?

Tubest: Klart vi gör!!!

FBK-MIK
I morrn tar vi första segern i Löfbergs......känns som det är dags nu efter vår fina insats mot DIF

Frisco: Dom har allt utom ett hockeylag men det värkar inte bekymra dom.
Med deras placering borde dom bara va tysta

Frisco:

Jag tror att dessa inte finns 'i lager', utan mer är en effekt över 'tillfällig kaxighet' hos någon granne i söder - kanske strax efter omgång 34's fullbordan.

Håhåjaja...

...det är dat nog på dessa.

Men visst är det konstigt?
www.blocket.se/vi/7014455.htm?ca=6_s

Sv: Mora-Djurgården
Tubest: Ja måtte de göra det, men det var inte bacon jag menade utan Beduinen!

Tången:
Bacon äger inget.......måtte Skogs och Atvars komma åter snart

Steff: Ja det måste komma, han äger ju både framåt och bakåt. Nice guy!

Tången:
Tycker hela laget lyfte sig idag.......lite slarv bland Lupachuk och Bacon idag men det får man väl ta annars ska hela laget ha beröm

Tången: Beudion är grym,synd att han inte får näta någon gång...det är han värd....men,men det kommer snart...

Anders i Budum: Ja beduinen blir bara bättre och bättre! Detsamma verkar gälla även Elomo. Kul att vi har spelare som verkar riktigt på G i detta skedet av säsongen.

Härligt spel av killarna idag,klasskillnad anser jag.......trodde på en neråtgående trend faktiskt

Anders i Budum:
Absolut.......men han kanske spar de till slutspelet;-)

« · 653187 · »