Tack, hur kunde jag missa det då tro! Kom ihåg att "icidenten" började med att en borlängeforward trippade Thomas Melin så han gjorde en framåt volt och fick bäras ut på bår. Situationen resulterade inte i någon utvisning och då fick publiken nog :) Många MIK spelare i orsa på den tiden, vilka matcher det var!
Ja men Den sämsta domare jag har skådat i Borlänge måste vara den där Tobias Soumela från Örebro.. Pajas är bara förnamnet. Borlänge mötte sunne tror jag och båda lagen hade skrivit in ett gemensamt brev till förbundet att de inte ville att han skulle döma någon av deras matcher!
Gissa vem som dömde nästa match lagen emelan ?? :)
Älvdalen är han ifrån, men enl. säkra källor så har han numer bosatt sig i ett av Moras lägenhetsområden.
Hehe kan tänka mig det, såg en fredagsmatch mellan Orsa och Borlänge ´93 tror jag och då dömde en viss man vid namnet Klys (förnamnet?) slutade med att matchen fick avbrytas i 40 min för att publiken fick för sig att kasta in material innehållande alkoholhalt.
Ny dag nya möjligheter. Nog för att det var en tung kväll igår men som sagt nya möjligheter. Slutspelsplatsen är i stor fara. Kvalstrecket finns där som ett hot. Såg på ett annat forum följande konstaterande: Fortfarande 12p till kvalstrecket men en match mindre att spela. Så det strecket kom inte närmare igår. En dag som denna måste man hitta de små ljusglimtar som finns. SSK på bortaplan imorgon kommer säkert att bli en riktig rysare och BIF på tisdag likaså, för att inte tala om Timrå på torsdag.
Anders i Budum: Vi kan inte skylla på domarn idag........han var helt ok och vi får skylla oss själva när vi inte gör mål på våra chanser. Det är som spelarna själva konstaterade att det är alldeles för dålig trafik på mål och ingen tar fighten framför mål. Nu fick vi ju ett mål tack vare Boggen men det räcker ju inte, nån måste kliva fram och ta smällarna framför mål.
Helt rätt... han suger koppar!!! inte lätt... men sperrle-efekten kom nästan nu när vi lira mot lule igen :P haha! i början så var det vehanen-efekten.. det är ju ba ¨å se hur det gick :P
mattias - 74: Han Wolmer Edqvist gjorde faktist långhelg häruppe, dömde både fredags och söndagsmatchen och var mycket riktigt en av dom sämre jag sett men har fått nytt förtroende i Ängelholm i morrn. Men det är inte bara han, Domarkåren i AS är jäkligt ojämn
Tack, hur kunde jag missa det då tro!
Kom ihåg att "icidenten" började med att en borlängeforward trippade Thomas Melin så han gjorde en framåt volt och fick bäras ut på bår. Situationen resulterade inte i någon utvisning och då fick publiken nog :)
Många MIK spelare i orsa på den tiden, vilka matcher det var!