Anders i Budum: Än Torontos. Den nuvarande hemsidan ni har är bättre än Torontos.
Hemsidan!
557622 · Nästa » Till forumet
Sv: Hemsidan!
Anders i Budum: Phantoms Deurne har ganska schyst intro men i övrigt ser väll inte sidan så bra ut... sen rangers sida är ganska schyst
www.newyorkrangers.com/
www.newyorkrangers.com/
Länkar:
http://www.phantoms.be/
http://www.phantoms.be/
Hemsidan!
Tycker det vore dags att göra något åt vår hemsida. Den borde fräschas upp och bli lite mer proffsig. Den vi har nu saknar elegans och många intressanta egenskaper som andra klubbars sidor har. Vi är ju ett elitlag, då lär vi även ha en elitwebb. Nåt i stil med Torontos hemsida skulle uppskattas!