Mike Skinner: Granström och Bastiansen har skrivit på för nästa säsong.
Kontraktsläget
642504 · Nästa » Till forumet
Kontraktsläget
Någon som sitter inne med lite kunskaper om ovanstående, eller har Janne inte börjat signa ännu?