« Föregående · 648885 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Matchstart: Leksand- Mora
Db_04: Håller med, ser bra ut som det gör nu. För min del kan matchen vara över nu.
Sv: Matchstart: Leksand- Mora
idiotmatematik: daliga passningar= inga bra chanser. Ett fall frammat for radisporten med dessa herrar.
Sv: Matchstart: Leksand- Mora
Fler än jag som tycker att en timeout kunde vara på sin plats? Kanske gå ner på tre kedjor?
Sv: Matchstart: Leksand- Mora
Leksand i mittzonen...så släpps pucken...offside...låter som poesi men det är ett radioreferat.
Sv: Matchstart: Leksand- Mora
Metal Guru: Och Leksand har väl också "vänt" från ledning till torsk ett gäng ggr?! :P
Sv: Matchstart: Leksand- Mora
Som sagt, det känns tungt när spelare efter spelare sätter dig på botbänken.
Sv: Matchstart: Leksand- Mora
Gah....kan de byta ut nissen i webbradion eller? Nu är jag sjukt irriterad.
Sv: Matchstart: Leksand- Mora
Är det i utvisningsbåset vi ska vinna? Kom igen nu kära MIK. Använd tändvätskan och derbyviljan till att kämpa och spela bra, inte ta en massa korkade utvisningar.
Sv: Matchstart: Leksand- Mora
robin:
Matchstraff Anders Nilsson, efter att varit stygg mot Yanne Gobblugovsky.
Matchstraff Anders Nilsson, efter att varit stygg mot Yanne Gobblugovsky.
Sv: Matchstart: Leksand- Mora
titran: haha inte illa det heller:-)
jag satg aven tva NHL Matcher: St. Louis-Dallas (1-6) och Nashville-Anaheim (2-5) med svenskarna Johan Hedberg (Dallas) Jonathan Hedstrom och Samuel Pahlssom (Anaheim)
jag satg aven tva NHL Matcher: St. Louis-Dallas (1-6) och Nashville-Anaheim (2-5) med svenskarna Johan Hedberg (Dallas) Jonathan Hedstrom och Samuel Pahlssom (Anaheim)
Sv: Matchstart: Leksand- Mora
Och inte får jag det att funka att se matchen via Canal + på webben.
Illa !!! :(
Illa !!! :(
Sv: Matchstart: Leksand- Mora
Ja, jag vet inte om han bara var kaffesugen efter forsta men han har totalt missat dubbelutvisningen.
Sv: Matchstart: Leksand- Mora
robin: Fan va häftigt,sånt man bara kan drömma om...min roadtripp går över Orsa-Sveg-Lillhärdal-Våmhus-Orsa.
Sv: Matchstart: Leksand- Mora
OK, jag såg reprisen nu och klubban VAR strax över ribban. Dvs det var inget mål. Då slipper vi gräma oss över det.
Sv: Matchstart: Leksand- Mora
titran: roadtripen var bara nagot jag gjorde over jul.... kande inte for att sitta pa arslet over lovet sa jag gav mig ut pa vagen istallet.(och satt ganska mycket i bilen:) 3600 miles= 576 mil.
Sv: Matchstart: Leksand- Mora
Puppe: Jag vet inte omd et beror pa mig eller om det ar Marklund. Men jag uppfattade aldrig ens att vi fick ett mal bortdomt!
Sv: Matchstart: Leksand- Mora
Metal Guru:
Ok, får titta med linjalen mot TV:n vid nästa repris. Men jag tror nog att jag inte ens behöver ta på mig Mora-glasögonen för att uppfatta det som mål.
Ok, får titta med linjalen mot TV:n vid nästa repris. Men jag tror nog att jag inte ens behöver ta på mig Mora-glasögonen för att uppfatta det som mål.
« Föregående · 648885 · Nästa »
nej, varför skulle vi gjort det?
mera Leksandsutvisningar... Fasthållning, Elias G