« Föregående · 653363 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Matchtråd FBK - MIK
Så var den plågan över.
Får man önska att LHC trampar gasen i botten nu och slänger in två snabba?
Får man önska att LHC trampar gasen i botten nu och slänger in två snabba?
Sv: Matchtråd FBK - MIK
Puppe: minsann, jag undrar om det inte är sista chansen för Mora, eller vad säger kommentatorerna? :-)
Sv: Matchtråd FBK - MIK
Puppe: Puppe : Jag vet att han är målvakt. Vehanen har vad jag vet inte gjort något mål hittills. Därför undrar jag varför vi ska in med en ny målvakt. Skottstatistiken 14-6 i första säger väl allt om matchbilden.
Sv: Matchtråd FBK - MIK
Man intervjuade Janne Simons i kvällens istid i Rikssporten. Han vill ha 14 lag i Elitserien, etablera sig där uppe, så att man inte blir tippade dyngsist inför varje säsong, samt har vlivit vald bland andra kulturpersonligheter till årets Siljansbo.
Missade jag nå't..?
Sv: Matchtråd FBK - MIK
PP!
Nu är det så här att i sju fall av tio så blir nästa mål en reducering när man ligger under med 3-0. Så nästa mål blir 3-1 och då är det en öppen historia igen! (Jag hittade på det där med 7 av 10, men det låter väl trovärdigt eller hur?)
Nu är det så här att i sju fall av tio så blir nästa mål en reducering när man ligger under med 3-0. Så nästa mål blir 3-1 och då är det en öppen historia igen! (Jag hittade på det där med 7 av 10, men det låter väl trovärdigt eller hur?)
Sv: Matchtråd FBK - MIK
Puppe:
Inget höjdarläge att komma in i...
Men lägga ned sig för att dö är det för tidigt för.
Sv: Matchtråd FBK - MIK
anton: Mora spelar mycket bra... 3 mot 5. Vad gör vi inte för att få glänsa!?
Sv: Matchtråd FBK - MIK
MonkeyBoyF: Kom in nu och ser att det står 3-0. Har MIK lyckats rycka upp sig?
Sv: Matchtråd FBK - MIK
MonkeyBoyF: Jag tror ingenting !!!
Jag ställde bara en vördsam fråga., men du kanske inte är kompetent
att svara på en enkel fråga.
Jag ställde bara en vördsam fråga., men du kanske inte är kompetent
att svara på en enkel fråga.
Sv: Matchtråd FBK - MIK
Step:
Jag följer ditt exempel, och hoppas, i skrockfullhetens anda, att det ska hjälpa MIK på fötter igen.
Jag följer ditt exempel, och hoppas, i skrockfullhetens anda, att det ska hjälpa MIK på fötter igen.
Sv: Matchtråd FBK - MIK
titran: Känns som att de kommer bli en tung afton om de ska fortsätta så här...
Sv: Matchtråd FBK - MIK
godnatt, tråkigt att lyssna på. Dags för TV:n! Illa tagna utvisningar vinner inga matcher.
Sv: Matchtråd FBK - MIK
williamthekid: De går inte och vara en man mindre på plan, var ska de här sluta, Nej nu de hålla sig i skinnet.
Sv: Matchtråd FBK - MIK
Hur ska det här gå? Ingen Lex på plats som kan rycka ut och skotta grannskap, och ingen Insu som kan sätta på sig kepsen.
Idag får du dra ett tungt lass Nalia. Du får nog radera hela hårddisken är jag rädd ;-)
Idag får du dra ett tungt lass Nalia. Du får nog radera hela hårddisken är jag rädd ;-)
« Föregående · 653363 · Nästa »