« Föregående · 656102 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Modo - Mora
Någon som vet hur gdet låter i matchen? Har ingen webradio på min knagliga lina för tillfället!
Sv: Modo - Mora
Metal Guru: Tjena alla, nu ligger middan på plats djupt nere i magen så nu kan man koncentrera sig på hockeyn!
Sv: Modo - Mora
Step: Ja....och vilka är det som möter Modo ikväll egentligen?
Nu nämnde de Timrå *förvirrande*
Nu nämnde de Timrå *förvirrande*
Sv: Modo - Mora
Vem står egentligen? Nu har snacknissarna nämt båda våra målvakter som kvällens burväktare. Svehockey säger Vehanen.
Sv: Modo - Mora
Metal Guru: var det inte Salo som försvann ut på muggen, mitt under brinnande match?
Mitt tips: 3-3
Mitt tips: 3-3
Sv: Modo - Mora
Knogen:
Jo de e som du säger att modo är svårslagna i övik men jag citerar torbjörn på morahockey.se -om moras målis håller tätt och mora får igång målskyttet kan det bli poäng.
;D
Jo de e som du säger att modo är svårslagna i övik men jag citerar torbjörn på morahockey.se -om moras målis håller tätt och mora får igång målskyttet kan det bli poäng.
;D
Sv: Modo - Mora
Seabiscuit:
Om seger verkligen är ett måste ikväll så fick jag plötsligt väääldigt mycket mer ångest :-)
Det är inte det lättaste att åka till Ö-vik och plocka poäng direkt. MoDo lär ju vara rätt purkna över resultaten i de senaste matcherna också.
Men visst hoppas vi att MIK går upp på samma poäng när det är dags för den feta damen att sjunga :-)
Om seger verkligen är ett måste ikväll så fick jag plötsligt väääldigt mycket mer ångest :-)
Det är inte det lättaste att åka till Ö-vik och plocka poäng direkt. MoDo lär ju vara rätt purkna över resultaten i de senaste matcherna också.
Men visst hoppas vi att MIK går upp på samma poäng när det är dags för den feta damen att sjunga :-)
Sv: Hockeykväll 16/1.
Db_04: om man har 50% som tycker att man är bra, är man inte populär då???
man vinner ett demokratiskt val på det, iaf nästan........... ;-)
man vinner ett demokratiskt val på det, iaf nästan........... ;-)
Sv: Matchtråd FBK - MIK
Portello: Eftersom din Laziotröja ALLTID har orsakar förlust så tycker jag att den skall brännas. Bränn, bränn!
Sv: Matchtråd FBK - MIK
Tubest:
Hon kommer inte att ha den.Mitt inlägg var en passning till Kickan, men hon verkar inte vara närvarande för tillfället.Om hon hade varit det hade hon huggit som en Cobra :)
Sv: Matchtråd FBK - MIK
Portello:
OK...då vet ja´g vad som gäller i jakten;-)
Men Lazio.....vad är det?
OK...då vet ja´g vad som gäller i jakten;-)
Men Lazio.....vad är det?
Sv: Matchtråd FBK - MIK
Metal Guru: Hej på er! Jag tror att Da(r)lingarna är ett sagofolk. Såhär trevliga och hjälpsamma människor finns inte, fast bara litegrann. De finns i Falun iaf.
Herregud, efter bara en vecka känner jag att jag faktiskt skulle kunna tänka mig att bo i Falun, även om Uleåborg är nr 1 fortfarande med Luleå som god tvåa.
Snart dags för lulingmatch i Mora. Jag lär finnas på plats.
Herregud, efter bara en vecka känner jag att jag faktiskt skulle kunna tänka mig att bo i Falun, även om Uleåborg är nr 1 fortfarande med Luleå som god tvåa.
Snart dags för lulingmatch i Mora. Jag lär finnas på plats.
Skador
Är det någon som kan uppdatera mig
Simons (trodde aldrig att jag skulle vara intresserad av att han skall komma tillbaka så fort som möjligt)
Bogg
Tribuntsov
Simons (trodde aldrig att jag skulle vara intresserad av att han skall komma tillbaka så fort som möjligt)
Bogg
Tribuntsov
Sv: Nyförvärv
Bengt: Han kanske vill vinna ett sm-guld? För den chansen är inte det inte för många lag i Uppsalas närhet som har. Nog för att han säkert har ett sm-guld stående hemma i prisskåpet. Men av sin egen statistiken att döma så betvivlar jag på att han personligen är nöjd.
Är dock tveksam till hans äregireghet som spelare, när han tackar nej till reservplats till OS..
Är dock tveksam till hans äregireghet som spelare, när han tackar nej till reservplats till OS..
Sv: Kvällens matcher
Forever MIK: du har rätt i att DIFs vinst är mer att hetsa upp sig över än att Leksand lyckas gneta åt sig poäng mot ett plånbokslag utan hjärta.
En vis Rättvikare påtalde under periodpausen Mora-DIF nu senast att vi inte ska fira förrän vi både praktiskt och teoretiskt är fredade från kvalseriespel. Kan vi sedan ta en slutspelsplats också så öppnar vi Champagneflaska nummer två. Skulle dessutom Leksand dratta ner i kvalet får vi väl gå till ICA och köpa en Champis som vi korkar upp under jubel.
Alltså, håll drickat på kylning tills vi är på säker mark, men då jävlar ska vi fira, för klarar vi nytt kontrakt har vi gjort en succésäsong och får vi dessutom slutspel räcker inte ens succé för att beskriva hur jäkla bra gjort det är.
En vis Rättvikare påtalde under periodpausen Mora-DIF nu senast att vi inte ska fira förrän vi både praktiskt och teoretiskt är fredade från kvalseriespel. Kan vi sedan ta en slutspelsplats också så öppnar vi Champagneflaska nummer två. Skulle dessutom Leksand dratta ner i kvalet får vi väl gå till ICA och köpa en Champis som vi korkar upp under jubel.
Alltså, håll drickat på kylning tills vi är på säker mark, men då jävlar ska vi fira, för klarar vi nytt kontrakt har vi gjort en succésäsong och får vi dessutom slutspel räcker inte ens succé för att beskriva hur jäkla bra gjort det är.
Länkar:
http://www.drakarna.net
http://www.drakarna.net
Sv: Kvällens matcher
Knogen: Pucken har inte alla puckar hemma skall du veta. Brynäsarna baaaara älskar denne man :-))
« Föregående · 656102 · Nästa »