« Föregående · 648751 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Matchstart: Leksand- Mora
Puppe:
Det är inte axlarna som avgör var höjden på klubban får vara vid mål - det är ribban.
(Nej, inte den, Nalia)
Det är inte axlarna som avgör var höjden på klubban får vara vid mål - det är ribban.
(Nej, inte den, Nalia)
Sv: Matchstart: Leksand- Mora
robin: mmmm... I'm just looking for some tush.
Någon som vill gissa på nästa låt?
Någon som vill gissa på nästa låt?
Sv: Matchstart: Leksand- Mora
Bara så ni vet så var det ett regelrätt mål som domaren dömde bort. Ross Lupatjuk försökte få skottläge men kom för långt ner snett mot mål, lyfte upp pucken in mot mål och Simons (vem annars) kommer och slår in pucken på tennis. Läge för ännu ett "omgångens snyggaste mål", men domaren dömer bort det - hög klubba. Klubban var inte över axlarna.....
Nog om detta, det kommer nog fler chanser och mål.
Nog om detta, det kommer nog fler chanser och mål.
Sv: Matchstart: Leksand- Mora
titran:
utvisning nr fem och sex för Leksand, också Simons ut.
Åslin: Mora känns farligare, Leksand kommer mest i enmansskurar.
utvisning nr fem och sex för Leksand, också Simons ut.
Åslin: Mora känns farligare, Leksand kommer mest i enmansskurar.
Sv: Matchstart: Leksand- Mora
Metal Guru: hahahahah OCH SA R DET SKOTT OCH SA AR DET SKOTT!, Och sa ar det raddning.
Sv: Matchstart: Leksand- Mora
Metal Guru: haha man vet aldrig, simultanformagan hos morasupportrarna ar legendarisk :-)
Sv: Matchstart: Leksand- Mora
robin:
Hoppas du är mindre irritaterad efter matchen.
Djurgårn-Färjestad 1-0
Hoppas du är mindre irritaterad efter matchen.
Djurgårn-Färjestad 1-0
Sv: Matchstart: Leksand- Mora
Metal Guru: haha jag har forsokt men det ar nagon slags pop-up mobbare som vill att jag ska bli mer och mer irriterad. (ja, sjalvklart har jag en kraftig forkylning och andningsbesvar som ar orasken till irritationen haha)
Sv: Matchstart: Leksand- Mora
robin:
okej killen berättar vad som händer...men man kan juh inte beskylla honom för att använda alla färgerna när han målar tavlan som vi lyssnare skall njuta av...
okej killen berättar vad som händer...men man kan juh inte beskylla honom för att använda alla färgerna när han målar tavlan som vi lyssnare skall njuta av...
Sv: Matchstart: Leksand- Mora
robin:
du kan få tyst på eländet genom att klicka på ett kryss uppe i högra hörnet.
du kan få tyst på eländet genom att klicka på ett kryss uppe i högra hörnet.
Sv: Matchstart: Leksand- Mora
Metal Guru: Oj...ooops....det var nog kommentatorn som eldade igång mig där *skäms*
Och robin pratar om att det saknas passion?!^^
Och robin pratar om att det saknas passion?!^^
Sv: Matchstart: Leksand- Mora
robin: BRA LAGE SKJUTER!
sedan total tystnad.
herrejavlagud far jag chans att plocka bort honom fran radion for all framtid tar jag den.
sedan total tystnad.
herrejavlagud far jag chans att plocka bort honom fran radion for all framtid tar jag den.
Sv: Matchstart: Leksand- Mora
Nej, Nalia:
Nu skenar fantasin iväg med dig - hockeyspelare av idag har suspensoar.
Nu skenar fantasin iväg med dig - hockeyspelare av idag har suspensoar.
Sv: Matchstart: Leksand- Mora
Metal Guru: jadujag vill ju ha lite passion i radion. hor inte ens ljud fran laktaren. Kanns som att sitta och hora nagon lasa upp swehockeys live rapportering.
Sv: Matchstart: Leksand- Mora
titran: Efter tredje "ribban" så förstod jag nog vart pucken tog...gah
« Föregående · 648751 · Nästa »