« Föregående · 660130 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Södertälje - Mora
titran: Nu börjar snart andra perioden, jag tror du får tillfälle att fira nästa mål med en virre, avvakta.
Sv: Södertälje - Mora
Metal Guru:
Stiff Upper Lip känns som ett vettigt alternativ, det här är typ det sämsta hittils. Kan man inte SMS:a in som man gjorde förr i tiden?
Stiff Upper Lip känns som ett vettigt alternativ, det här är typ det sämsta hittils. Kan man inte SMS:a in som man gjorde förr i tiden?
Sv: Södertälje - Mora
Jösses vilket flyt vi har haft i första perioden. Håller aldrig i tre perioder, inte ens mot tabbellbotten. Hoppas Harri tar fram glöden i grabbarna nu i periopausen.
Sv: Södertälje - Mora
Det var något som han skulle fixa, och kontaterade att det var några minuter kvar till sändning.
Sv: Södertälje - Mora
Tydligen så har killen som snackar ingen koll på att hallen är i sändning trots att han inte sitter där. Antagligen nå´n knapp han inte har upptäckt än.
Sv: Södertälje - Mora
Ställningar övriga matcher:
Modo - Hv71 1-0
LHF - FHC 3-1
FBK - TIK 1-2
DIF - LHC 1-1
LIF - BIF 0-1 (Skott:10-4)
Modo - Hv71 1-0
LHF - FHC 3-1
FBK - TIK 1-2
DIF - LHC 1-1
LIF - BIF 0-1 (Skott:10-4)
Sv: Södertälje - Mora
sold:
Nu har swehockey ändrat till Johansson.
Eric.
Det blir annan typ av pausunderhållning idag.
Sv: Södertälje - Mora
sold:
Ja, inbland är psykologiska mål behagliga.
Vad blir det för pausunderhållning då? SCHTIFF ÜBER LIBB, månntro?
Sv: Södertälje - Mora
sold:
Riktigt skönt. Älskar när Mora klarar att sätta de där målen, som Kermans friläge mot Luleå och detta. Det är inte alla gånger det händer.
Riktigt skönt. Älskar när Mora klarar att sätta de där målen, som Kermans friläge mot Luleå och detta. Det är inte alla gånger det händer.
Sv: Södertälje - Mora
sold:
Kerman sa farbrorn i webradion, men han behöver ju inte ha rätt...
16-10 i skott.
Sv: Södertälje - Mora
5 mot tre........... bättre att vara på isen än att sitta bredvid!!
Låter som Sperrle trots detta har börjat kanon.
Låter som Sperrle trots detta har börjat kanon.
Sv: Södertälje - Mora
sold:
Ändå bättre om Brynäs vinner den matchen, Leksand har det bäst där de ligger. Man får aldrig hoppas på att Leksand vinner, en gång räckte!
Ändå bättre om Brynäs vinner den matchen, Leksand har det bäst där de ligger. Man får aldrig hoppas på att Leksand vinner, en gång räckte!
Sv: Södertälje - Mora
Knogen:
Japp i föreningen är det som gäller, hur är det annars med Orsa Bowling. Dom brukar sända MIK matcherna?
Japp i föreningen är det som gäller, hur är det annars med Orsa Bowling. Dom brukar sända MIK matcherna?
Sv: Södertälje - Mora
MrAce:
Mja, är det i Mora IK som man måste vara medlem så hade jag nog kunnat komma in.
Men, äsch. Det blir LIF-BIF på C+ istället, och noga koll på swehockey under tiden.
Mja, är det i Mora IK som man måste vara medlem så hade jag nog kunnat komma in.
Men, äsch. Det blir LIF-BIF på C+ istället, och noga koll på swehockey under tiden.
Sv: Södertälje - Mora
MrAce:
Thanks! Fick just det från Stigsson i en bubbla också.
Är det öppet för alla?
Thanks! Fick just det från Stigsson i en bubbla också.
Är det öppet för alla?
Sv: Södertälje - Mora
Det var ruskigt så svårt det var att få svar om MATCHEN SÄNDS PÅ NÅGON PUB?? :-)
Sv: Södertälje - Mora
Stigsson:
Tack, hur kunde jag missa det då tro!
Kom ihåg att "icidenten" började med att en borlängeforward trippade Thomas Melin så han gjorde en framåt volt och fick bäras ut på bår. Situationen resulterade inte i någon utvisning och då fick publiken nog :)
Många MIK spelare i orsa på den tiden, vilka matcher det var!
Tack, hur kunde jag missa det då tro!
Kom ihåg att "icidenten" började med att en borlängeforward trippade Thomas Melin så han gjorde en framåt volt och fick bäras ut på bår. Situationen resulterade inte i någon utvisning och då fick publiken nog :)
Många MIK spelare i orsa på den tiden, vilka matcher det var!
Sv: Södertälje - Mora
Stigsson:
Jag blev ytterst förtjust i Håkans klubblista :-) Finns det något brokigare egentligen?
Jag blev ytterst förtjust i Håkans klubblista :-) Finns det något brokigare egentligen?
Sv: Södertälje - Mora
Stigsson:
Ja men Den sämsta domare jag har skådat i Borlänge måste vara den där Tobias Soumela från Örebro.. Pajas är bara förnamnet. Borlänge mötte sunne tror jag och båda lagen hade skrivit in ett gemensamt brev till förbundet att de inte ville att han skulle döma någon av deras matcher!
Gissa vem som dömde nästa match lagen emelan ?? :)
Ja men Den sämsta domare jag har skådat i Borlänge måste vara den där Tobias Soumela från Örebro.. Pajas är bara förnamnet. Borlänge mötte sunne tror jag och båda lagen hade skrivit in ett gemensamt brev till förbundet att de inte ville att han skulle döma någon av deras matcher!
Gissa vem som dömde nästa match lagen emelan ?? :)
Sv: Södertälje - Mora
MrAce: Klys diskuterade vi friskt i veckan. Magnus var namnet på Domar-Klys. Brorsan Håkan spelade back i bl a Borlänge.
Sv: Södertälje - Mora
Db_04:
Älvdalen är han ifrån, men enl. säkra källor så har han numer bosatt sig i ett av Moras lägenhetsområden.
Hehe kan tänka mig det, såg en fredagsmatch mellan Orsa och Borlänge ´93 tror jag och då dömde en viss man vid namnet Klys (förnamnet?) slutade med att matchen fick avbrytas i 40 min för att publiken fick för sig att kasta in material innehållande alkoholhalt.
Älvdalen är han ifrån, men enl. säkra källor så har han numer bosatt sig i ett av Moras lägenhetsområden.
Hehe kan tänka mig det, såg en fredagsmatch mellan Orsa och Borlänge ´93 tror jag och då dömde en viss man vid namnet Klys (förnamnet?) slutade med att matchen fick avbrytas i 40 min för att publiken fick för sig att kasta in material innehållande alkoholhalt.
« Föregående · 660130 · Nästa »
Har de fått med sig en aladåb ut på isen?